Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan ik met mijn dl 20 programmer ook een wafer kaartje programmeren zodat bepaalde programma's zichtbaar worden?<BR>Nu zit de multichoice kaart erin en kan ik de Nederlandse zien maar ik wil meer....<BR>Welke file moet ik dan gebruiken?<BR>En werkt het wel zo?<BR>Ik heb de nokia 9500 sinds gisteren met dvb 2000 software dr. overflow waar ik zondag de Nederlandse handleiding bij krijg Nederlands Handboek DVB-2000 <BR>leverbaar via FDSE-Regio-Noord,<BR>***geen-reclame*** Antennebouw te Siegerswoude <P>alle hulp is welkom !! vr.gr. Jansat<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Beste Jansat,<P>Met je DL20 kun je wel een MM2 pic kaartje proggen maar als je een Goldwafer wilt laden heb je nog een phoenix programmer nodig op 3,5 mhz.<BR>Kijk even rond op het board dan zul je zien dat je in notime weet hoe dat in zijn werk gaat.<P>GR,<BR>Salem<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

volgen mij heb je aan een dl 20 meer dan genoeg met een loader kun je toch door de 16f84 de 24lc16 proggen of zeg ik nu iets doms.???<P>bob<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Volgens Willem waar de DL20 programmers vandaan komen zijn die niet geschikt om de goldwafer's eprom (24lc13) thru pic te proggen. frown.gif<BR>Dus heb je hiervoor een Phoenix op 3.5 mhz nodig.<BR>Dus de DL20 alleen voor MM2 pic kaartjes.<P>Groetjes,<BR>Menno <P>------------------<BR>

Vu Duo 4K  S+C

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.