Ga naar inhoud


prog software micronik


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een micronik 1200s met de software v12-93,ik heb geprobeerd v12-99 teinstalleren ik heb geprobeerd standbij en de ok toetsen ingedruktehouden en geeft het blauwe display (download ready)ik geef mij computer startsein en data over overload begint op mij computerprogamma(12v-99)telopen op mijn receiver gebeurt niets en springt naar enkele tijd in de standaard televisie beeld mode weet iemand hier raad meer <BR>ALVAST BEDANKT VOOR DE MOEITE

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk heb je een "Download Ready" versie, en dan werkt dat install1.bat of install2.bat niet errug lekker. Je kunt het het beste via Hyperterminal doen.<P>Als je Hyperterminal opstart vraagt hij om een naam, typ maar wat in. Dan kun je "verbinden via" aanpassen, daar kies je de compoort. Dan krijg je een schermpje met poortinstellingen. Dan hoef je alleen de "bits per seconde" te veranderen. Ik zet die meestal op 57600. Dan wacht je met het drukken op OK en je zet eerst je ontvanger in de download modus. Dan klik je op OK en dan ga je naar "Overbrengen" -> bestand verzenden en selecteer dan de bin file.<P>Zo moet het lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by mercuri:<BR><STRONG>heb je al geprobeerd om na douwnload in het scherm de pijl naar beneden om de snelheid te regelen.<BR>sucses.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>dit werkt niet bij mij alleen het type met een groen display ik heb een blauw display is een iets nieuwe type.<BR>iedergeval bedankt voor je info <BR>groetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by appien:<BR><STRONG>Waarschijnlijk heb je een "Download Ready" versie, en dan werkt dat install1.bat of install2.bat niet errug lekker. Je kunt het het beste via Hyperterminal doen.<P>Als je Hyperterminal opstart vraagt hij om een naam, typ maar wat in. Dan kun je "verbinden via" aanpassen, daar kies je de compoort. Dan krijg je een schermpje met poortinstellingen. Dan hoef je alleen de "bits per seconde" te veranderen. Ik zet die meestal op 57600. Dan wacht je met het drukken op OK en je zet eerst je ontvanger in de download modus. Dan klik je op OK en dan ga je naar "Overbrengen" -> bestand verzenden en selecteer dan de bin file.<P>Zo moet het lukken!</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>bedankt voor je info ik heb je gemailt<BR>groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat mercuri al zegt klopt eerst ok + standby samen indrukken als dowloadready verschijnt dan de snelheid instellen met de de kanaaltoetsen dan de computer starten dat moet lukken 99 schijnt het heel goed te doen (eindelijk)mits je een goede versie micronik hebt (ik dus niet mad.gif" border="0 )<BR>veel sucses met de hobby<BR>Da Vito

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by bavje:<BR><STRONG>wat mercuri al zegt klopt eerst ok + standby samen indrukken als dowloadready verschijnt dan de snelheid instellen met de de kanaaltoetsen dan de computer starten dat moet lukken 99 schijnt het heel goed te doen (eindelijk)mits je een goede versie micronik hebt (ik dus niet mad.gif" border="0 )<BR>veel sucses met de hobby<BR>Da Vito</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>he bedankt voor je info groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originally posted by bavje:<BR>[QB]wat mercuri al zegt klopt eerst ok + standby samen indrukken als dowloadready verschijnt dan de snelheid instellen met de de kanaaltoetsen dan de computer starten dat moet lukken 99 schijnt het heel goed te doen (eindelijk)mits je een goede versie micronik hebt (ik dus niet mad.gif" border="0 )<BR>veel sucses met de hobby<BR>bedankt voor je info <BR>als je soft 99 nodig heb mail me dan stuur ik hem groetjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb em al maar bij mij werkt deze versie niet lekker ik heb een donwload en niet een dowload ready .<BR>het zal wel aan de hardware liggen maar niet getreurd met versie 71 draait het ook allemaal soepel en met de juiste files wink.gif" border="0 kan ik alles zien wat ik wil groetjes<BR>Da Vito <BR>ps we zijn bijna buren geloof ik laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by appien:<BR><STRONG>PS Bij de nieuwere serie van de Micronik kun je niet de baudrate instellen!</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>bedankt voor je info

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by bavje:<BR><STRONG>Ik heb em al maar bij mij werkt deze versie niet lekker ik heb een donwload en niet een dowload ready .<BR>het zal wel aan de hardware liggen maar niet getreurd met versie 71 draait het ook allemaal soepel en met de juiste files wink.gif" border="0 kan ik alles zien wat ik wil groetjes<BR>Da Vito <BR>ps we zijn bijna buren geloof ik laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>hoi kom je ook bij het schotelbedrijf op noorde....<BR>groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...