Moderator Matchless Geplaatst: 31 juli 2001 Moderator Geplaatst: 31 juli 2001 is hier nog wat mee te doen of moet tie nu echt naar het museum? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
goto Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 Zijn volgens mij nog om te bouwen zodat je canal- via de kabel kunt zien alleen zonder geluid.<P> greetings goto. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Toxic Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 In mijn museum is nog wel een plekkie vrij <P>Maar je kunt hem natuurlijk ook 'modificeren'. Zoek eens met een zoekmachine zoals 'giegel' en je vindt gegarandeerd wat je zoekt... DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB Samsung LE40B650, calibrated
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 31 juli 2001 Geplaatst: 31 juli 2001 Je kunt er mee naar C+ op de kabel kijken (na modificatie dan) maar wel zonder geluid!<P>Het schijnt wel mogelijk te zijn dat je ook geluid hebt, maar daar weet ik verder niets van!
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Als je 2 van die LuxCrypt decoders hebt, kun je ze onder je voeten binden en er tijdens de wintersportvakantie mee door de sneeuw lopen.<BR>Is dat geen zinvolle toepassing....?<BR>Wie kijkt er nou naar canal+ zonder geluid..?<BR>OK, de "open wonden" films liefhebbers misschien. Die kunnen de geluiden er dan zelf bij verzinnen.<BR>Of we kunnen met z´n allen al die dekoder troep zo bij Canal+ voor de deur flikkeren.<BR>Maar dan heb ik weer niks voor de wintersport.
Moderator Matchless Geplaatst: 2 augustus 2001 Auteur Moderator Geplaatst: 2 augustus 2001 ik heb hem omgebouwd(moest zelfs een printje bij)maar heb nog steeds ge-inverteerd beeld, en geen geluid.<BR>wie heeft tips.<BR>het gaat mij niet om het kijken naar c*n*l+<BR>maar om het experimenteren.als ik wat wil zien pak zet ik m'n 9500 aan(niet dat het zich loont om c*n*l+ te kijken, PW is beter) Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 12 augustus 2001 Geplaatst: 12 augustus 2001 Stem met je decoder af op een voetbal wedstrijd en je hebt beeld,<P>stem met je radio af op langs de lijn of zo......en je hebt; <P> beeld en geluid......Ta-Ta
Aanbevolen berichten