Ga naar inhoud


upc boekel/helmond


Gast

Aanbevolen berichten


gaat niet werken voor je upc regio helmond is motorola's

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk eerder dat de codering het probleem is

het is namelijk digicyper 2 van motorola.

geloof dat ze na groote vakantie ook in nagarvision gaan uitzenden net als de andere kabel maatschappijen zodat er een universele box op de markt kan komen die overal werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
denk eerder dat de codering het probleem is
het is namelijk digicyper 2 van motorola.
geloof dat ze na groote vakantie ook in nagarvision gaan uitzenden net als de andere kabel maatschappijen zodat er een universele box op de markt kan komen die overal werkt.


Ik heb ook zo iets gehoord. Externe netwerkbeheerders van UPC hebben al opdracht gekregen het complete netwerk hiervoor geschikt te maken. Het ding zou de Broadbandbox moeten gaan heten en volledig “triple play” moeten zijn. Wat zo veel betekend dat zowel D-TV, VoIP en Internet in 1 kassie verenigd zijn.

Al eerder heeft UPC gezegd dat zij mee gaan in het DVB-C bootje zodat zij compatibel zijn met de andere kabelaars in NL. In theorie zou een kabel-klant zijn kassie gewoon mee kunnen nemen bij een verhuizing en bij een ander kabelbedrijf een nieuw abonnement afnemen. Details over de te gebruiken codering waren mij echter nog niet bekend.

(D-TV= Digitale Televisie VoIP= Voice over IP)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna, ik weet in ieder geval HEEL zeker dat UPC nagravision gaat gebruiken. Dus met introductie (het in de maag gaan splitsen) van de nieuwe Digitale doosjes: je mag niet kiezen, nee je moet digitaal; gelukkig is het wel gratis.

Overigens men kent dit bord heel goed want sa4all is ter inspiratie gebruikt voor d4all; nee dat is gel*l. Feit is wel dat dit bord bekend is, ook door UPC medewerkers alleen de meesten kunnen het toch niet lezen want dat zijn Buitenalders ;D. Oh ja die nieuwe bakkies worden Pace of Thomson, men is bezig met meerdere vendors. En Nagra <> Irdeto .. Standaard, UPC? Laat mij niet lachen, UPC moet weer eens afwijken van de rest. Uitrol staat gepland voor september, maar zal mij niet verbazen als mijn goede vriend weer is lachend naar mij toekomt met de melding "die sukkels halen de deadline weer niet"... wordt vervolgd ..

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...