pch Geplaatst: 12 juni 2005 Geplaatst: 12 juni 2005 Hoi, ik heb een Topfield 4000 PVR met een Dragon CAM. Nu heb ik daar een Irdeto2 kaart in, maar die gaat straks in mijn irdeto-tuner op de slaapkamer en in de Dragon gaat een (via kaartwissel.nl aangeschafte) seca2 kaart. Nu ben ik op de hoogte van het feit dat de 1e aktivatie (maar ook heraktivatie) niet kan met de Dragon en wou dat bij mijn dealer laten doen. Echter nu lees ik allemaal verontrustende verhalen in het seca-forum over dat een heleboel verschillende type CAM's geen update door hebben gekregen en dat dat zou zijn om de niet officiele CAM's buiten spel te zetten en alleen de mediaguard CAM te laten werken. De smartcards moeten dan weer geheraktiveert worden (gaat nu trouwens wel makkelijk via internet), maar dan zou ik dus weer naar mijn dealer moeten, waarschijnlijk iedere maand dan als ik de updates niet meer zou doorkrijgen....ik had begrepen dat heraktivatie ook niet kan met de X-cam, maar met een Aston 1.05 (waarmee een heleboel mensen geen update hadden gehad) kun je toch wel gewoon een heraktivatie doen, net zoals een officiele CD mediaguard CAM? En met welke CAM's kun je nog meer een heraktivatie doen??? Gr. Pch
pch Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Geplaatst: 15 juni 2005 Is een originele CanalDigital goedgekeurde mediaguard CAM op dit moment de veiligste keus voor mij om in ieder geval met absolute zekerheid (wanneer update gemist) weer te kunnen heraktiveren??? Gr. Pch
kistedu Geplaatst: 16 juni 2005 Geplaatst: 16 juni 2005 Met matrix revolution (UCAS 3.1) geen probleem met activieren en updaten van de kaarten
Smurf Geplaatst: 16 juni 2005 Geplaatst: 16 juni 2005 @kistedu activeren en updaten van SECA kaarten bedoel je.... Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen