Gast Geplaatst: 12 juni 2005 Geplaatst: 12 juni 2005 Hallo Ik heb een probleem met mijn dvd recorder. Ik heb gisteravond een dvdtje zitten kijken en heb die erin laten zitten en heb toen de dvd recorder uitgezet. Nu wilde ik hem vanmorgen aanzetten maar hij blijft hangen tijdens het opstarten bij "hello" in het dispay. Op tv zie je dus ook helemaal niets. Krijg mun dvd er dus ook al niet meer uit. Ik heb de stroom er ook al een paar keer afgehad, maar dat hielp ook al niet. Heeft iemand enig idee of dit op te lossen is of moet ik ermee terug naar de winkel ?? Groeten Daniel
Gast Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Naar de winkel ermee, uit ervaring weet ik dat uitvals percentages op die philips dvd recorders boven de 40 % liggen. De nieuwe modellen komen pas in augustus vanwege die kwaliteitsproblemen.
Gast Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 Ja ik ga morgen maar naar de winkel denk ik ja. Ik had eergisteren ook al een mail gestuurd naar philips maar nog niets gehoord. Ik heb vaker gemailt maar toen had ik de dag er op al een reactie.. thnx voor je reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen