Gast Geplaatst: 8 juni 2000 Delen Geplaatst: 8 juni 2000 wie kan mij helpen ik heb een micronik 1200s<BR>met seca en erote op mijn multichoice kaart <BR>heb ik premere gezet maar ik krijg geen beeld<BR>de cam is een zilvere all cam.<BR>bij een kennes die een nokia heef werkt mijn kaart wel hoe kan ik met mijn miconik premiere ontvangen.<P>------------------<BR> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 juni 2000 Delen Geplaatst: 11 juni 2000 Beta-script (codeersysteem dat PW gebruikt) werkt alleen met overflow SW. Bij andere SW niet omdat het verboeden is. Gebruik een PW mosc kaart of een Gold-waffer. Daarmee werkt het perfekt!<P>succes<P>------------------<BR>Greetings from<BR>SatScan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 juni 2000 Delen Geplaatst: 13 juni 2000 Of gebruik een Irdeto all CI werkt ook perfect met ALLE kaarten dus ook met Wafer.<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
snopper Geplaatst: 27 juli 2000 Delen Geplaatst: 27 juli 2000 Mercuri,<P>zie mijn antwoord in de Topic "Micronik 1200s Helup!!!!"<BR>Om seca CAm te gruiken met GW moet je een extra file inspelen. micronik.hex.<P>Snopper<P>------------------<BR> Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten