Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Verleden week schafte ik me zo'n aston simba aan. Probleem is nu dat ik enkel rtl4+5+ngc+animal ontvang. Voor de rest niets van het nederlandse pakket. Tevens kan ik de taal van Taquila niet omschakelen naar het Engels. <BR>Aan mijn schotel ligt het niet want die staat perfect. Moet ik ergens iets veranderen aan de instellingen ? please help me<BR>Groeten
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 je moet in het menu even een extra symbolrate aanmaken, standaard zit er alleen 22000 in en voor astra moet natuurlijk ook 27500 erbij zitten.<BR>hoe te doen<BR>ga naar symbolrate<BR>maak een 2de sybolrate aan met de + toets (channel up) vervolgens effe alles invullen laten zoeken en klaar is .........
Murdock Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Haal eerst even de nieuwe software binnen...<P>via het menu sat.download<P>ASTRA-1 12604MHz/22000/Hor. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten