Ga naar inhoud


Target receiver


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand van juli ervaring met een Target ontvanger? (je kent de naam van uit de computerwereld)<P>Ik heb er over gelezen in een boekje van mijne maat (catalogus van Target) Zou met 2 CI interfaces zijn (niets enbedded) maar wel een heel leuke prijs: verkoop winkelprijs ongeveer 12.000 BEF<P>groetjes...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de tijd dat target in de pc wereld zat onder dezelfde naam, was het de grootste bagger die er verkrijgbaar was. Nu is de naam geloof ik veranderd (waarom zou ik niet weten......;-)dus niet kopen voordat er ergens in de bladen een goede test over wordt<BR>geschreven.<P>suc6<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

bobje,<P>niet dat ik van plan ben zo eentje te kopen. Ik ben meer als tevreden met mijn Humax 5400.<P>ik was (ben) gewoon nieuwsgierig....<P>thanks for your reply<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt denk ik als ik vergelijk met hun computer suplies, een leuk uitziende ontvanger met een hoop opties allen het werkt niet lang goed. Daarom denk ik dat je beter kunt wachten totdat je zeker bent dat ze van de baggernaam af zijn. D.m.v. een goede test.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij moeten ze deze ontvangers nog binnenkrijgen. en bagger ?? of een hummertje nu bij *** vandaankomt, of bij hun vandaan, 't blijft een hummertje. en ja, bij deze ontvanger zal het best wel zo zijn dat je voor zo weinig geld ook wel wat minder ontvanger zal krijgen. alle waar naar zijn geld he.<BR>prutsie.<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...