Gast Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 mensen ik zit met mijn schotel op een plat dak.. opzich best leuk uitzicht. maar ik krijg geen lock op mijn dreambox soms heb ik wel een signaal van 80% - 60% maar dan lockt de dreambox hem nogsteeds niet... ik heb helaas geen satfinder, en voor deze eenmalige afstelling wil ik er eigelijk ook geen aanschaffen! misschien iemand in regio waalre/veldhoven/eindhoven die er eentje te leen het voor deze week? wie kan mij helpen? ciao ciao
Bigfoot Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Ik vind die goedkope satfinders waardeloos. Ik heb er ook eentje maar die piept ook als je de LNB in je hand houdt en tegen de muur richt. Je kunt beter afstellen met de ontvanger zelf (analoge is nog het beste dan).
Gast Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 jah maar volgens mij komt dat signaal niet door met mijn dreambox... als hij 40 60 heeft en ik draai de schotel 180 graden blijftie hetzelfde aangeven.
holles Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 40 - 60 is geen signaal bij een dreambox. Kun je draaien wat je wilt maar helpt dus niet. Signaal bij dreambox begint pas boven de 45. Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen