Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een externe TV tuner gekocht voor mijn laptop Dell, Tijdens het installeren zag ik dat ik een USB 2.0 poort nodig heb, want USB 1.1 is te traag.

Kan ik dit oplossen met een hub USB 2.0?

Sluit ik de USB 2.0 hub dan aan op de USB 1.0?

Alvast bedankt voor een antwoord biggthumpup.gif

wink.gif Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

Als je geen usb 2 hebt, eventueel pmcia met usb 2 porten.

Zijn niet zo duur als je goed vergelijkt her en der.

Maar wel je pmcia is bezet.

Gr Edd

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een PC kaart gekocht van Trust met 2 slots voor USB 2.0, dit werkt goed, maar bij het installeren van Pinnacle PC TV werd mijn laptop uitgeschakeld.

Ik heb nu windows Xp opnieuw geïnstalleerd en dan nog de updates van Service Pack 2 binnenhalen.

Het duurde wel lang als ik kanalen moest zoeken met Pinnacle, is dit normaal, of is dit dan omdat door dit programma Windows uitschakelde.

Hoe zet ik de instellingen, voor de moment ben ik in België, dus kies ik dan voor belgië en kies ik voor PAL of een andere uitzend norm?

Als ik dan kanaalzoeken automatisch laat gebeuren zie ik dan direkt de zenders in de lijst verschijnen, wie kan mij een beetje opweg helpen?

PS. Is verbinding met internet nodig om kanalen te zoeken?

Omdat ik een Lan pc kaart heb en een pc kaart voor USB 2.0 moet ik deze afzonderlijk gebruiken ...

Alvast bedankt biggthumpup.gif

wink.gif Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen