Ga naar inhoud


software mediabox


Gast

Aanbevolen berichten

Een kennis van mij heeft een mediabox met duits menu.deze tuner ziet het erzelfde uit als mijn strong8000.De handleiding die er bij zit is ook in het duits en volgens mij is het een produkt van philips.<BR>Het probleem is dat de tuner niet zo lekker draaid.in het begin ongeveer 1 1/2 jaar geleden werkte hij wel goed,als ik nu de C+ kaart erin stop en de tuner laat zoeken dan vind hij meerdere netten niet.<BR>Ik moet hem echt laten zoeken op overige kanalen en dan heb ik nog niet alles.<BR>Als ik dan eenmaal klaar ben en er een G*****rd of P*CC**d in doe dan werkt dat niet zo best ik ontvang alleen dan C+1 en C+2 en soms C+16/9.maar met veel blokken en haperingen.Weet iemand misschien of daar wat aan te doen is.De schotel staat goed en het signaal staat tussen 3en 4.<P>Alvast bedankt M EN M frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Het beste kun je receiver even voorzien van andere (engelse) software....<P>Als je de deksel eraf pakt, zie je twee grote 27c040 eproms ziten, deze kun je uit de voetjes nemen en programmeren, makkelijker kan niet.<P>Een van de voordelen van de engelse software is, dat je geen kaart meer in de ontvanger hoeft te hebben voor de FTA zenders.<BR>Ook werken de reset-trukjes van c+ niet bij deze software, je hebt dus geen speciale, anti-reset files op je kaartje nodig.<P>Kijk voor meer info over de software op: <A HREF="http://www.angelfire.com/vi/npq/" TARGET=_blank>http://www.angelfire.com/vi/npq/</A> <P>Groeten,<BR>Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt kollenburg maar waarmee programmeer je die Eeproms(net als bij de strong met een modem kabel en een seriele kabel).<BR>Help me een beetje op weg AUB.<P>bijvoorbaat dank.<P>M EN M confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@m & m<BR>dit zijn gewone eproms, dus kan je deze leegmaken door het stickertje te verwijderen, met een beetje thinner het lensje schoon te maken, en ze een minuutje of twee onder de hoogtezon, of een minuut of 5 onder de zonnehemel te laten liggen.<BR>Programmeren doe je ze met een eprom programmer, bv. die van ome willem.<BR>je kan ook even 2 nieuwe eproms kopen, kosten maximaal F25 per stuk. eproms niet te lang onder de hoogtezon laten liggen, daar gaan ze van kapot. je kan beter tussentijds even een blank check doen, zijn ze niet leeg dan laat je ze gewoon nog een minutje onder de hoogtezon liggen.<BR>In de zon leggen gaat ook, alleen dit duurt uren (plm 5 uur), en er is de laatste tijd niet echt veel zon te zien hier.<P>Je kan ook de eproms vervangen door flash eproms, en een bdm interface inbouwen, maar omdat je de soft maar eenmalig hoeft te vervangen lijkt mij dat een beetje overbodig.<BR>Succes<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Eventueel kan ik ze voor je deze keer wel programmeren..ik heb alleen geen eproms meer over, daar moet je zelf dan ff voor zorgen (of de orginele gebruiken).<P>Als je ze opstuurd, en fL 3,- aan postzegels voor de retour-porto erbij doet, dan is dat zo prima....<P>Groetjes,<BR> Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik krijg wel de spaanse soft (2 files voor 2 eproms) maar met de engelse ( slechts 1 file) lijkt me iets niet te kloppen. Kan je mij de juiste engelse bezorgen? Groeten Pietxxxathotmailpuntcom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...