jernst Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 De laatste keer dat mijn drivers zijn bijgewerkt is via auto update XP. Sindsdien loopt het niet 100%. Nu wil ik eigenlijk de nieuwste drivers van ATI zelf updaten/installeren. Na het downloaden en uitpakken begon hij meteen met de installatie. Ik dacht, ook goed, maar helaas: dubbel control panel e.d. Ik moet dus waarschijnlijk eerst de oude drivers uninstalleren. Nu staat bij configuratiescherm-software 3 items: ATI uninstaller: ATI control panel:ATI display drivers. Als ik de uninstaller gebruik, haalt hij dan alles weg? Zo, ja, wat is dan de procedure voor herinstallatie? Eerst drivers en dan control panel, of gewoon nieuwe weer uitpakken en zelf laten installeren? Bij de laatste optie (die dus eerst mislukte) leek hij alleen het control panel te installeren en niet de drivers. Die zouden dus apart moeten. In dat geval lijkt het mij , dat ik beter eerst de drivers kan installeren. De reden voor mijn vraag is, dat ik in het verleden het ook al eens heb geprobeert, waarschijnlijk ook verkeerde volgorde. Op de site van ATI is er vreemd genoeg niets meer over te vinden. Wie heeft hier ervaring mee? Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Edd Geplaatst: 13 juni 2005 Geplaatst: 13 juni 2005 Op navolgende link staan ervaringen en driver cleaner op. Wel engels.
jernst Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Geplaatst: 14 juni 2005 Daar kan ik wat mee. Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Gast Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Hallo misschien een tip zoek de nieuwste OMEGA drivers even op. Die werken prefect met jou ati 9600xt . Je moet de readme maar even lezen op tweakers.net even zoeken naar ATI omega catalist ,Ze zijn sneller en geven beter beeld en minder problemen met spellen dan de org. (en er zit ook een driver opschoner in verwerkt).groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen