Ga naar inhoud

nieuwe software Galaxis sat500ird

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

de nieuwe software BL.1.151 voor de galaxis sat500ird is beschikbaar.<BR>Het is vrij te downloaden via de homepage van Galaxis Nederland: <A HREF="http://www.galaxis.nl" TARGET=_blank>www.galaxis.nl</A> <P>Wat de voordelen zijn is mij nog niet helemaal duidelijk.<BR>Wel is er een verschil te bemerken met het overschakelen naar een andere zender.<BR>Voorheen was het zo dat wanneer je naar een zender zapte die op dat moment gecodeerd was, de tuner even geblokkeerd was.<BR>Dit is nu niet meer het geval, je kunt nu rustig door zappen.<BR>Tevens is de netwerkgroep aangepast, zodat meer free to air zenders kunnen worden ontvangen.<BR>Wat er nog meer verbeterd is, of liever gezegd mogelijk is, is mij op dit moment nog niet duidelijk.<BR>Dus als er een galaxis gebruiker meer heft ontdekt als bovenstaand, dan hoor ik dit graag van een ieder?<BR>Al me al vind de software update dus tegenvallen, ik had er meer van verwacht.<BR>Het is trouwens de laatste software-update van galaxis, omdat zij zich meer bezighouden met seca.<BR>Galaxis bedankt!!!!!!!!!!!<P>Groetjes Harry<BR><P>------------------<BR>

• 2 weken later...

Geplaatst:

Tsja, wat mij opgevallen is dat je als je van de ene transponder op de ander schakelt, je geen bak bier meer leeg kunt zuipen tot je weer beeld hebt , met andere woorden , hij is tien keer zo snel geworden wat het irritatie nivo behoorlijk naar beneden haalt.<BR>Daar komt nog bij dat je geen transponders meer dubbel hoeft in te vullen in de lijst daar anders de zenders geheel niet ingeschreven werden in het geheugen......<BR>Al met al een behoorlijk positieve verbetering.<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.