MR_B Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 Ik zit er aan te denken om de vaste lijn weg te doen en dan een telfort 500 te nemen. De vaste lijn kost me per maand 40 euro, de telfort kost normaal 12,50 met 500 minuten naar vaste lijnen. Heeft iemand deze overstap ook al gedaan of moet ik nog ergens anders opletten? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
SmuttiO Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 Zolang je niet boven de 500 minuten komt, geen servicenummers belt en geen GSM nummers, anders dan andere "samenbel"nummers van Telfort belt, gaat het prima. Doe je dit wel, lopen de kosten heel snel op. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Soulman Geplaatst: 14 juni 2005 Geplaatst: 14 juni 2005 Ik ken aardig wat mensen die hun KPN telefoon EN ADSL eruit hebben geknikkerd. Ik denk dat het ook nog wel veel vaker zal gaan gebeuren, als ik iedere rekening weer zie wat ik betaal..... en dan nog 2 mobiele abbos heb....grrr Internetten nu via de kabel en hebben een mobiel genomen. Scheelt veel euro's. Welk mobiel abb. je neemt moet je goed bedenken. Misschien is 150 minuten bellen per maand wel genoeg? Ongeacht naar welk nummer? Dan zou ik niet die samenbel doen..... Ofwel, wat is je belgedrag?? Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
MR_B Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Geplaatst: 14 juni 2005 adsl kun je nu ook al zonder vaste lijn, en daar gaat toch mijn voorkeur naar uit. Mijn vrouw belt nu al 300 minuten per 2mnd met vaste lijn, dus dat zijn er 150 per maand. Klinkt inderdaad niet zo slecht wat je zegt. Dan kun je tenminste naar alles bellen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Geplaatst: 15 juni 2005 Geplaatst: 15 juni 2005 Citaat: adsl kun je nu ook al zonder vaste lijn, en daar gaat toch mijn voorkeur naar uit. je betaald dan nog wel 9,00 euro per maand aan de KPN omdat ze de beheerder zijn van het netwerk.
MR_B Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Geplaatst: 15 juni 2005 ADSL direct kost 20,- daar zal misschien wel al die 9,- inzitten dan. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
sevensheaven Geplaatst: 21 juni 2005 Geplaatst: 21 juni 2005 klopt dat je 9 euro betaald,voor het gebruik van die lijn,daarom heb ik een buget abo genomen bij kpn,dat scheeld 20 eurocent,maar ik ben nu wel te bereiken voor mensen die me gewoon bellen ;-) Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen