Ga naar inhoud


canaldigitaal update


Gast

Aanbevolen berichten

zijn er nog mensen die de juli pulse niet hebben gekregenop hun philips? ik heb rondgekeken op het forum maar hoor niets over problemen met philips, ben ik dan de enige of ligt het probleem van mijn zwart scherm elders?

(dsx 6072 lexfiles6072-EMU) kan het helpen als ik terug de orginele software instaleer?

 

alvast hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe lang heb je die kaart ?

CD loopt nogal achter met hun administratie en dan gaat je kaart op zwart.

Op welke datum staat hij ?

 

Philipsen updaten n.l. altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk keek ik inderdaad in een proefperiode omdat ik ook c+ rood en blauw enzo kon kijken waarvoor ik niet heb betaald. Langs internet activeren lukt niet en bellen.....mmmm woon in spanje dus zal niet lukken met een 0900 nr denk ik. Misschien maar beter even naar de winkel gaan waar ik mijn contract heb afgesloten. Dus aan de philips met $#@%!%#$#@#! firmware kan het in principe niet liggen? Of beter toch de orginele firmware terugzetten?

 

alvast hartelijk dank voor de antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal heeft blijkbaar nog steeds een achterstand met het verwerken van de nieuw te registreren kaarten.

Omdat je van uit het buitenland niet met de 0900 nummers van Canaldigitaal kan bellen is dit geen optie voor jou.

Als je jouw dealer kan bellen is dit de aangewezen manier om jouw kaartje te laten registreren.

 

Heractiveren van een al eerder geregistreerde kaart kan nu ook via internet en via een sms.

Hoe dit werkt lees je in het service gedeelte van CanalDigitaal

 

Om je CanalDigitaal kaartje te laten updaten met de firmware van Lex is er wel een aanpassing nodig in het + menu.

 

Citaat:
CanaalDigitaal kaartje updaten

Indien je een (service) abonnement bij CanaalDigitaal hebt, dan kan je het nieuwe zwarte kaartje gewoon in je decoder laten zitten om verzekerd te zijn van de maandelijkse updates, let wel op dat je dan regelmatig je decoder op een Ned. kanaal moet zetten (overdag) bv op ned2 of sbs6, en dat de seca2EMM op "UA/SA" staat.

Je zet de seca2 mode aan door op het + teken op je afstandbediening te klikken, dan op menu, dan op 6 drukken (optie 2) dan op 5 (seca2EMM) meermalen klikken voor UA/SA. Nu staat hij op automatisch je abonnement verlengen.

Bron Lex.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...