Ga naar inhoud


Mijn gedacht


Gast

Aanbevolen berichten

Een paar dagen geleden werd mij de vraag gesteld waarom ik mij als nieuwe decoder de Aston Xena 1700 aangeschaft heb, waarom juist die ?<BR>Waarom niet de Humax 5400 hoor ik al vele stemmen zeggen.<BR>De humax zal ongetwijfeld een goed toestel wezen, maar boert volgens mij nog altijd voort op het oude Irdeto als embedded interface. Wat stillaan aan het verdwijnen is.De ontvanger is ook niet zo goedkoop ( goedkoper dan de Xena ) Men heeft algauw een Aston cam nodig om te kunnen kijken . Dan kost hij direct zoveel als de Xena die ingebouwde Seca en viaccess heeft plus nog een appart slot vrij.<BR>Men kan natuurlijk beginnen te patchen en zo ( het is de eerste niet die zijn Irdeto cam opblaast ) En niet te vergeten je garantie ben je kwijt !<BR>Kortom ik wil een machine waar ik niet te veel moet aan kloten om alles te kunnen zien .<BR>Ik stond ook in twijfel om mij een Humax aan te schaffen maar heb het mij tot nu toe nog niet beklaagd ( fantastisch menu en prachtige interface )<BR>Het is niet mijn bedoeling om de humax af te breken ( verre van hoor ) maar dit is de reden van mijn aankoop.<P>Sta nu morgen niet met honderd man aan mijn deur om mijn kot af te breken ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...