Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Soms zit je op een website waarbij je in de directory-root kan kijken. Om nou te voorkomen dat ik elk bestandje apart moet aanklikken en opslaan als... en directory selecteren enz enz wil ik weten of er een mogelijkheid is om alle bestanden in die directory in één keer te downloaden. Misschien zelfs inclusief onderliggende directory.

FTP is helaas geen oplossing.

Pat

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Geplaatst:

Sommige Download Accelerators kunnen dit wel, ook kunnen ze alle links tegelijk downloaden, met DAP versie 6 kon ik dit nog wel, met versie 7 kan dit om de een of andere reden niet meer. Vooral handig als je heel vel fotos of mp3's tegelijk moet dloaden vanaf eens ite.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Als ik geen antwoord geef,is omdat ik het niet weet, of dat de vraag mij onduidelijk is.

Als het de bedoeling is om webpagina's met alle onderliggende bestanden (grafische bestanden, geluidsbestanden, etc.)te downloaden om ze later bvb. offline te bekijken...moet je maar ééns zoeken naar:

WebCopier

WebWhacker

WebCopier

Offline Explorer Pro

Grab-a-Site

Geplaatst:

Adobe Acrobat (niet de reader dus maar het pakket) schijnt dit ook te kunnen, al heb ik dit zelf niet getest, schijnt zelfs op de meeste "beveilgde" websites te werken. Maar dit is wel een lastig programma om aan te komen en vrij groot hiervoor.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen