Gast Geplaatst: 15 juni 2005 Geplaatst: 15 juni 2005 ik moet een paar dingen wijzigen en heb instructies gehad... kort gezegd: nieuwe var key toegevoegd * chmod 755 ingesteld * emu instellingen bezocht en gereset (gele knop) maar hoe stel ik chmod 755 in??
Soulman Geplaatst: 15 juni 2005 Geplaatst: 15 juni 2005 het prog waarmee je de var hebt weggeschreven kan waarschijnlijk ook "het attribuut" wijzigen. Die zal op 644 staan en jij wil die op 755 zetten. (zie het als read / archive / hidden enzo onder dos) Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
crymmi Geplaatst: 15 juni 2005 Geplaatst: 15 juni 2005 in je ftp progje op het bestand gaan staan en dan rechter muistoest. onder properties staat het
Gast Geplaatst: 18 juni 2005 Geplaatst: 18 juni 2005 Hier vindt je alle info over chmod en hoe je dat moet gebruiken . ik hoop dat je er wat aan hebt. http://www.worldnet.nl/helpdesk/hosting/chmod.htm suk7 ermee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen