Ga naar inhoud


Pace DVR501-g4 & wafercard


Gast

Aanbevolen berichten

Heb al van alles geprobeeerd om deze combinatie werkend te krijgen maar zonder enig resultaat, krijg steeds de melding E36 kaart is niet uitwisselbaar.<BR>Ik heb ook al bij de Bin file alle "vreemde" providers eruitgedumpt maar nog steeds geen beeld.<BR>Wie helpt mij een campinggast in Belgie blij te maken ??.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

hoi zou je mij ook aan die software kunnen helpen ik heb ook alle file`s al geprobeerd maar niet aan de gang te krijgen zelfde kaart werkt wel in een nokia en humax.<BR>ik rijg wel beeld uit de pace met wallbanger maar geen zin om de laptop de heletijd aan te laten.<BR>kun je mij ook aan goeie file`s helpen.<BR>alvast bedankt arie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hoi ik heb hetzelfde probleem met mijn pace dsr610 als ik er een pic kaart in doe met files die op een humax en pioneer en phillips wel werken kun je mij die files ook sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>Ik ben ook een een week bezig met hetzelfde probleem als wafelkaart. Wil iemand zo vriendelijk zijn mij ook de wél werkende files te sturen?<P>met vriendelijke groet,<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat ben ik blij te zien dat ik niet de enige ben............!!! Wilde mezelf al in laten schrijven voor een bejaardenwoning!<BR>Ook ik heb dus een PACE 500 die niet wil. Wat is nu eigenlijk de reden dat deze tuner met de gangbare files niet wil werken.<BR>Mogelijk dat iemand een uitleg hiervoor heeft zodat ook ik tot de oplossing van het probleem kan komen.<P>Groet,<P> Be Strong!<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo <P>I am from South Africa and i am please to see that you people got the Pace 500 working.<P>Would one of you guys be able to forward me those files please <P>Kind Regards <P>Maxtron

Link naar reactie
Delen op andere sites

he allemaal, ik heb een klein probleem met de files voor de PACE DVR 500, Ik heb de kaart geladen met de irdeto software en die doet het wel op een nokia, mar niet op m´n pace, zou iemand mij een handje kunnen helpen en de goeie files toe sturen.<BR>Groetjes....holly. renevisser@ctv.es

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ik krijg ook op pace 501 g6 de melding e36 kaart niet uit wisselbaar het heeft iets temaken met landenherkenning wie kan mij helpen<p>[ 16-04-2001: Message edited by: klaas oost ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...