Ga naar inhoud


PAce dvr501 EF probleem


Gast

Aanbevolen berichten


Is er wat aan het EF probleem te doen??<BR>Het schijnt dat dit geregeld voorkomt.<BR>De procedure met standby min plus standby werkt ook niet.<P>Wie kan mij helpen of moet ik hem echt opsturen naar ***geen-reclame*** in eindhoven.<P>------------------<BR>MrSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Ik heb net mijn decoder kunnen flashen. Ik heb het flash programma eerst opgestart in een dos-box van windows 2000, toen kwam hij met nr 2 op het display en weer terug naar EF, daarna heb ik hem vanaf een dos 6.22 pc opnieuw geflashed, en tot mijn zeer grote verbazing liep hij zonder problemen door de flash procedure (ong. 15 min). Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar blijven proberen blijkt te werken. (ps ook met win95/98 in dos opstarten werkte niet!)<P>willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>even een vraagje, procedure met min plus? ik heb ook een dvr501 maar ik heb nooit iets gehoord over procedures, kun jij mij hier meer over vertellen?<P>Tevens heb ik het zelfde EF probleem, ik heb in england de vraag neergelegd hoe ik dit zelf kan oplossen. zodra ik een zinnig antwoord heb gekregen, zal ik dat op deze site zetten.<P>Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had precies hetzelfde, in een dos box gaat het niet. Maar start je op met F8 dan voor ms dos kiezen en dan herhaal je de procedure zolas in het ***geen-reclame*** filetje staat dan gaat het wel goed. <P>bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...