Ga naar inhoud

Bluetooth Software Suite Nokia 6310i

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een Nokia 6310i, deze wil ik dmv een bluetooth USB stick gebruiken op de PC met Nokia suite.

Deze nokia suite geeft echter aan dat ik eerst bluetooth-software-suite moet installeren, maar dit programma kan ik nergens vinden.

Kan iemand mij vertellen waar ik dit programma kan vinden.

nog beter, als iemand mij kan vertellen hoe ik de telefoon kan gebruiken via de PC, (eventueel met andere software).

BIJ VOORBAAT DANK

Geplaatst:

ik zelf heb een nokia 6600 en gebruik hiervoor nokia pc suite voor de 6600 ik werk ook met een bleutooth usb stick,hier voor gebruik ik het programma blue soleil om mijn bleutooth verbinding te maken,

deze maakt eerst een verbinding met de gsm en pc ,daarna start pc suite op en kun je via pc suite je gsm bewerken.

moest je niets vinden,geef dan je adres op via pm dan stuur ik je de soft wel op,slider.

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Geplaatst:

Op de nokia site kan je de nieuwste versie downloaden van Nokia Suite. Wel eerst de drivers installeren van de USB Bluetooth stick. Sommige stick zijn lastig te installeren o.a. icm Win XP Sp2. Kijk altijd eerst even op de site van de fabrikant voor info of nieuwere versies

Suc6

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Geplaatst:

bedankt voor de reactie,

blue soleil gedowmload van de site, dit nog niet nodig gehad.

mijn blue tooth usb-stick was defect, hier een andere voor opgehaald.

eea werkt nu, misschien ga ik in de toekomst over op blue soleil, even kijken hoe het bevalt....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen