Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Hallo everyone,<P>Kan er iemand mij een advies geven welke s*ca file te gebruiken voor deze receiver ?<P>Niet dat ik wil bedelen, maar ik krijg geen enkele file aan de praat ...<P>Het mag een oude zijn, ik kan zelf editen, ik moet enkel een advies hebben. (deze decoder is niet van mij, dus ik kan spijtig genoeg niet thuis testen, hij heeft een firmware update ondergaan (4.16.20).<P>(ik editeer mijn files zelf voor mijn hummie maar die werken absoluut niet op die receiver ...)<P>Thanks<P>Pinneke
Murdock Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Ik geloof dat deze ontvanger maar enkele providers op een kaart aankan (een stuk of 7?) Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 Oei,<P>Ik zal mijn files eens aanpassen dan ...<P>Thanks<P>Pinneke
Edwin Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 De ontvanger kan 16 providers aan, maar als je er meer dan 8 op zet kan je de smartcard gegevens niet meer opvragen, en loopt de ontvanger vast. DWZ: Je kan er 16 providers op gebruiken, maar dan mag je in het menu niet gaan kijken naar de gegevens van de smartcard. Ik begrijp wel niet dat je geen werkende file kan vinden voor deze ontvanger.<BR>Ik zou moeite moeten doen om een file te vinden die er niet op werkt. Neem gewoon een oude standaart versie van secanix.<BR>Ook voor via werkt deze ontvanger prima. Hier doen de strch-file's het prima. Je kan gewoon via en seca door elkaar zappen, de ontvanger schakelt auto van de ene kaart naar de andere.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 @ Edwin,<P>Via is nooit geen probleem geweest ... De xsat is geflasht naar versie 4.16.20 (cherokee of zoiets) en heeft een lange tijd gewerkt zonder enig probleem tot ineens alles wegviel en nu krijg ik geen files aan de praat ... Heb er al veel geprobeerd ...<BR>Met de ene file werkt c+ en het is al, met de andere D+ en T*Q, maar dan C+ weer niet ... Met een andere dan weer de K*osk wel en de rest dan weer nie ... Heb al geprobeerd zelf te editeren (doe ik al lang met mijn humie, maar die dekoder doet ECHT moeilijk!) Ik denk dat ik gewoon een correcte Pic+EEP nodig heb om te beginnen en die gewoon updaten (zoals ik al lang doe voor mijn humie)Heb je ook een firmware update gedaan ?<P>Enig advies ?<P>Groetjes<P>Pinneke
Edwin Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Zend me een private mail, met een email adres waar ik je mijn hex en pic kan naar toe sturen.<P>Edwin
Gast Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 @Edwin,<P>Kreeg alles aan de praat behalve C- met een pic gebaseerd op de s*canix.<P>Thanks voor de moeite ... ik zoek nog even verder om dit probleem weg te werken.(lang leve de humie) <P>Pinneke
Edwin Geplaatst: 4 september 2001 Geplaatst: 4 september 2001 Je mag de hollanders niet op de eerste plaats zetten. Ik heb gemerkt dat dit soms problemen heeft bij de ontvangst er van.<P>De seca en via kaarten van plaats wisselen helpt ook soms, wanneer de ontvanger regelmatig vastloopt.<P>Edwin
Edwin Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Voor diegenen die mij een private mail toegestuurd hebben :<BR>Door een mankementje is mijn PM verloren gegaan. Gelieve het dus te herdoen.<BR>Sorry<BR>Edwin
Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Ik heb identiek dezelfde firmware en werk met de duck-files. Eén enkel probleem. Meer dan 7 providers en dus is de providerinfo niet via de XSAT te controleren. Maar alle zenders zijn te ontvangen.
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Hello again,<P>Na veel trekken en sleuren werkt alles min of meer. Heb wel enorm veel tijd gestoken in het editen van eeproms en zoeken van correcte pic voor deze decoder maar alles werkt (voorlopig).<P>Bedankt iedereen voor de moeite ...<P>Pinneke
Gast Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 Kan iemand mij helpen met de xsat 310<BR>viaccess 16 prov werken prima maar krijg de seca kaart niet aan de praat.<BR>Zou iemand mij een werkende pic en hex file kunnen mailen a.u.b.<P>trouwens hoe zie ik de softwareversie van de xsat310?<BR>
Gast Geplaatst: 21 september 2001 Geplaatst: 21 september 2001 hoi gamgra,<P>de files dat je hbt opgestuurd kan ik niet via chipcat in de goldwafer programmeren.<BR>Het geeft iederekeer de foutmeldig op line 1 aan. is er mischien tijdens versturen iets misgegaan
Aanbevolen berichten