Ga naar inhoud


Advies X-sat 310 receiver


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo everyone,<P>Kan er iemand mij een advies geven welke s*ca file te gebruiken voor deze receiver ?<P>Niet dat ik wil bedelen, maar ik krijg geen enkele file aan de praat ...<P>Het mag een oude zijn, ik kan zelf editen, ik moet enkel een advies hebben. (deze decoder is niet van mij, dus ik kan spijtig genoeg niet thuis testen, hij heeft een firmware update ondergaan (4.16.20).<P>(ik editeer mijn files zelf voor mijn hummie maar die werken absoluut niet op die receiver ...)<P>Thanks<P>Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ontvanger kan 16 providers aan, maar als je er meer dan 8 op zet kan je de smartcard gegevens niet meer opvragen, en loopt de ontvanger vast. DWZ: Je kan er 16 providers op gebruiken, maar dan mag je in het menu niet gaan kijken naar de gegevens van de smartcard. Ik begrijp wel niet dat je geen werkende file kan vinden voor deze ontvanger.<BR>Ik zou moeite moeten doen om een file te vinden die er niet op werkt. Neem gewoon een oude standaart versie van secanix.<BR>Ook voor via werkt deze ontvanger prima. Hier doen de strch-file's het prima. Je kan gewoon via en seca door elkaar zappen, de ontvanger schakelt auto van de ene kaart naar de andere.<P>Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ Edwin,<P>Via is nooit geen probleem geweest ... De xsat is geflasht naar versie 4.16.20 (cherokee of zoiets) en heeft een lange tijd gewerkt zonder enig probleem tot ineens alles wegviel en nu krijg ik geen files aan de praat ... Heb er al veel geprobeerd ...<BR>Met de ene file werkt c+ en het is al, met de andere D+ en T*Q, maar dan C+ weer niet ... Met een andere dan weer de K*osk wel en de rest dan weer nie ... Heb al geprobeerd zelf te editeren (doe ik al lang met mijn humie, maar die dekoder doet ECHT moeilijk!) Ik denk dat ik gewoon een correcte Pic+EEP nodig heb om te beginnen en die gewoon updaten (zoals ik al lang doe voor mijn humie)Heb je ook een firmware update gedaan ?<P>Enig advies ?<P>Groetjes<P>Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Edwin,<P>Kreeg alles aan de praat behalve C- met een pic gebaseerd op de s*canix.<P>Thanks voor de moeite ... ik zoek nog even verder om dit probleem weg te werken.(lang leve de humie) smile.gif" border="0<P>Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb identiek dezelfde firmware en werk met de duck-files. Eén enkel probleem. Meer dan 7 providers en dus is de providerinfo niet via de XSAT te controleren. Maar alle zenders zijn te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello again,<P>Na veel trekken en sleuren werkt alles min of meer. Heb wel enorm veel tijd gestoken in het editen van eeproms en zoeken van correcte pic voor deze decoder maar alles werkt (voorlopig).<P>Bedankt iedereen voor de moeite ...<P>Pinneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kan iemand mij helpen met de xsat 310<BR>viaccess 16 prov werken prima maar krijg de seca kaart niet aan de praat.<BR>Zou iemand mij een werkende pic en hex file kunnen mailen a.u.b.<P>trouwens hoe zie ik de softwareversie van de xsat310?<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi gamgra,<P>de files dat je hbt opgestuurd kan ik niet via chipcat in de goldwafer programmeren.<BR>Het geeft iederekeer de foutmeldig op line 1 aan. is er mischien tijdens versturen iets misgegaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...