WilSat Geplaatst: 16 juni 2005 Geplaatst: 16 juni 2005 Ik heb een update gedaan van FC3 naar FC4. Werkt goed, alleen kan ik mijn flac.bestanden niet meer afspelen. Geprobeerd met Yumex de drivers van XMMS te updaten, maar Yumex werkt niet. Ook Yum werkt niet. Zie onderstaande (fout)melding. Ik heb als het eea geprobeerd en gelezen, maar het lukt mij niet. Weet iemand raad?? [willem@localhost ~]$ su Password: [root@localhost willem]# yumex RuntimeError: Bad magic number in .pyc file [root@localhost willem]# yum update yumex Setting up Update Process Setting up repositories Cannot open/read repomd.xml file for repository: dries failure: repodata/repomd.xml from dries: [Errno 256] No more mirrors to try. [root@localhost willem]#
Gast Geplaatst: 16 juni 2005 Geplaatst: 16 juni 2005 Ik denk dat je nog ff moet wachten voor yum te kunnen gebruiken, tot er nieuwe repositories speciaal voor FC4 worden vrijgegeven.
WilSat Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Geplaatst: 18 juni 2005 Het werkt inmiddels. Yumex downloaden, parkeren op desktop, dubbel aanklikken en..... Werkt super! Zo ook diverse andere zaakjes aan de gang gekregen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen