Extreme001 Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 hallo, wat misschien een tip is voor de mensen met een auto we hebben een Hirschmann ontvanger die kost in nederland +- €950,- nu vond ik ook nog een andere betere en goedkopere ontvanger een Eastern SE863-T deze ontvanger is volgens mij maar bij 1 iemand te koop voor €599,- nu ben ik verder gaan zoeken op deze ontvanger en nu heb ik hem gevonden in Duitsland voor €459,- al met al scheelt het weer een hoop centjes. De ontvanger bouw je in het enige wat je ziet van deze ontvanger is een oogje voor je afstandbediening deze is natuurlijk los dus kan je ergens in de auto bevestigen in de bijlage vind je de specificaties.
Extreme001 Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Geplaatst: 17 juni 2005 Nog een foto van de ontvanger Dit is niet als reclame bedoelt maar voor geld uitsparing!!!
Extreme001 Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Geplaatst: 17 juni 2005 En wat misschien ook belangrijk is bij de Hirchmann kan je de antennes niet los kopen dus je kan de ontvanger niet overzetten in je andere auto bij deze ontvanger kan je alles los kopen
Bink Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Wat NOG belangrijker is: is de ingebouwde smartcard-reader geschikt voor Conax? Dat vind ik nergens! Bink
Gast Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Wat betreft de antennes van Hirschmann: Ook Funke levert antennes speciaal voor DVB-T in de auto. Dit zijn actieve antennes die de voeding van de receiver ontvangen.
Gast Geplaatst: 19 juni 2005 Geplaatst: 19 juni 2005 Ja ! Embedded conax. Deze is geschikt voor Digitenne. Is ook in Nederland te krijgen. Morpheous Tuner
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen