Ga naar inhoud


Welke ontvanger?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<BR>Ik ben zinnens om een nieuwe digitale ontvanger te kopen maar hij moet wel aan enkele eisen voldoen.<BR>1. Seca-ontvanger !<BR>2. Prijs niet boven de Bef20000,- (fl1080,-).<BR>3. Ik moet de kanalen zelf met de freq. kunnen inladen en niet zoals die C+bakken dat zelf doen.<BR>4. Het moet een goeie ontvanger zijn, dus zonder al te veel problemen. <P>Ik heb nu nog een oude Pace500 en die heeft altijd uitstekend gewerkt. Deze ontvanger kan dagen aan een stuk aangeschakeld staan zonder dat het beeld wegvalt !<P>Ik heb al hier en daar geinformeerd, maar alle verkopers vinden hun merken de beste.<BR>Ik zou het wel eens willen horen van mensen die al diverse ervaringen hebben daaromtrent.<P>Mijn oog is al gevallen op een Seca+Viacessontvanger (ik denk van Maestro??)<BR>Ik kan dan gewoon Seca ontvangen en verder experimenteren met Viacess.<BR>Deze ontvanger kost 20000,- (1080,-).<P>Wat denken jullie ?<P>Ik heb nog wel wat tijd, maar het begint al te kriebelen....<P>Dank u.<P>Frederic,<BR>Vlaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...