Boelo Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Ik heb tiscali adsl en kan in 1 keer bepaalde site,s niet meer krijgen. Heb Windows XP er opnieuw opgezet. Mijn modem / router gereset. Mail ontvangen en diverse site,s lukt wel. Het begon vanmorgen. Hoe kan dat? ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Pionewbie Geplaatst: 17 juni 2005 Geplaatst: 17 juni 2005 Dit lijkt op een DNS probleem. Tiscali schijnt niet zo'n geweldige DNS servers te hebben. Zie: http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=14665 Verder vinden er deze week onderhoudswerkzaamheden plaats aan het netwerk, mogelijk is dat de oorzaak.
Boelo Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Geplaatst: 17 juni 2005 Bedankt voor de informatie. Ik ga er eens mee bezig. Boelo ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast Geplaatst: 18 juni 2005 Geplaatst: 18 juni 2005 Je bent blijkbaar niet de enige met het tiscali probleem http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1045837 Nog een stukje van de website vanaf tiscali... 17-06-05 Problemen op het ADSL Netwerk van Tiscali via het KPN netwerk.Problemen op het ADSL Netwerk van Tiscali via het KPN netwerk. Momenteel kunt u problemen ondervinden bij het tot stand brengen van een ADSL verbinding. Verder kan het zijn dat u wel een verbinding tot stand kan brengen, maar problemen heeft met het openen van pagina's of ophalen en verzenden van e-mail. Tiscali is zich bewust van dit probleem en werkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Tiscali Customer Services
Gast Geplaatst: 18 juni 2005 Geplaatst: 18 juni 2005 Klopt allemaal, Hier ook problemen met tiscali, wordt weer een gezellig weekend. Maar gelukikkig is de site Sat4all wel te bereiken voor mij, dus das weer een meevaller. En nu maar weer4 afwachten tot de beol daar weer op orde is. Prettig weekend...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen