Ga naar inhoud


asscombox regio vrij


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

leuke opmerking.maar wat voor kabel is dat dan.en waarom niet aan de buitenkant,daar zijn immers een parrelle en een serieele<BR>verbinding te maken terwijl ik opmaak dat de box open moet.heeft iemand misschien een manueel ter berschikking,voor deze ontvanger<BR>is wenig te vinden,terwijl de beeld kwaliteit<BR>zeker de moete waard is.de softweare is gelijk aan de strong 8000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

let wel op dat er verschillende computer-verloopkabeltjes zijn...<BR>de pootjes kunnen in de lengte of in de breedte verbonden zijn met de flatcable.<BR>Bij de verkeerde versie komt er wartaal op het pc-scherm.<BR>Bij mij werkte het ook prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom lukt het bij ons niet wij hebben de goeie kabels en komen steeds weer bij het begin terecht.<BR>wat doen wij dus alemaal verkeerd.<BR>ik heb een asscom reference.<P><BR>vr.gr. mo<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook het zelfde probleem, kom zelf niet verder als op mijn computerscherm com1:115200bps, er verschijnt een scrollent wartaaltje. Al 2 dagen geprobeerd, met beschreven kabels in verschillende uitvoeringen, maar goed nada,nix.<BR>met vr.gr. Korben<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...