Ga naar inhoud

asscombox regio vrij

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Te gek, vandaag mijn asscom laten patchen en is nu regio vrij dus ook weer T** & K** ect.<BR>dus ook weer leuke dingen voor de mens.......<P>Golem7 rolleyes.gif" border="0

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ohhgg...dat klinkt interesant...<P>Kun je er iets meer over vertellen??<P>Is het mischien zelf te doen??<P>Groetjes,<BR> Erik.

Geplaatst:

leuke opmerking.maar wat voor kabel is dat dan.en waarom niet aan de buitenkant,daar zijn immers een parrelle en een serieele<BR>verbinding te maken terwijl ik opmaak dat de box open moet.heeft iemand misschien een manueel ter berschikking,voor deze ontvanger<BR>is wenig te vinden,terwijl de beeld kwaliteit<BR>zeker de moete waard is.de softweare is gelijk aan de strong 8000.

Geplaatst:

voor het patchen moet je in de binnenkant zijn, het gaat niet van buiten af.....<P>golem7

Geplaatst:

kan iemand mij vertellen wat voor kabel het is die sub-D9 ik kan het nergens vinden

Geplaatst:

De kabel die je nodig hebt is een oude computerkabel van moederboard naar kast.<BR>10 polig platte stekker naar een negen polige sub d connector.

Geplaatst:

let wel op dat er verschillende computer-verloopkabeltjes zijn...<BR>de pootjes kunnen in de lengte of in de breedte verbonden zijn met de flatcable.<BR>Bij de verkeerde versie komt er wartaal op het pc-scherm.<BR>Bij mij werkte het ook prima!

Geplaatst:

waarom lukt het bij ons niet wij hebben de goeie kabels en komen steeds weer bij het begin terecht.<BR>wat doen wij dus alemaal verkeerd.<BR>ik heb een asscom reference.<P><BR>vr.gr. mo<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

het schijnt dat de patch niet helemaal kompleet is............ er moet nog een regel worden bijgevoegd.<P>golem7

Geplaatst:

hoezo er mist nog een regeltje. anderen lukt het wel en ons niet en de patch is blijkbaar overal het zelfde.<P>vr.gr.mo<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

ik heb de patch nog niet gedraaid maar wil ook wel weten wat er nog ontbreekt

Geplaatst:

Heb ook het zelfde probleem, kom zelf niet verder als op mijn computerscherm com1:115200bps, er verschijnt een scrollent wartaaltje. Al 2 dagen geprobeerd, met beschreven kabels in verschillende uitvoeringen, maar goed nada,nix.<BR>met vr.gr. Korben<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.