Ga naar inhoud


asscombox regio vrij


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb hem erop gezet ,type weet ik zo niet,moet ik even nakijken bij mijn pa.<BR>Maar het loaden van de patch gaat prima totdat je hem uit/aan moet zetten.<BR>dan geeft hij de melding "Unexpected switch off or H/W reset happened"<BR>Vrervolgens druk je op een willekeurig kanaal en zecht hij "boot....."<BR>En dat was het dan.<P>Vervolgens zet je hem weer aan de satkabel.<BR>En wordt je weer vriendelijk begroet met een groen balk van anaal min.<BR>Uiteraard geen kiosk en taq.<BR>Ontvanger werkt overigens wel als normaal.<P>De kabel die ik gebruikte was net zoeen als bovenstaande reply.<P>Ik heb nog nergens iets gelezen over iemand die ineens kiosk of taq had,na de patch. confused.gif" border="0confused.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet een seriele poort verbindingskabeltje<BR>hebben (electronicazaak) meet eerst de pinverbindingen. Deze moeten zijn:<P>9p d con.<P>1 2 3 4 5 6 7 8 9<BR>-----------------<BR>1 3 5 7 9 2 4 6 8<P>2x5 pins platte stekker.<BR>dus pin van de 9p d naar pin 1 van de platte<BR>stekker, pin 2 naar pin 3 pin 3 naar pin 5 etc. De aansluiting van de platte stekker is<BR>vanaf de voorkant gezien,(gaatjes):<BR>___________<BR>|1 3 5 7 9|<BR>|2 4 6 8 0| wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, nog iets,<BR>Op het duckboard heb ik gelezen dat het wel is gelukt bij asscom type 2(menu,7, decoderversie) Bij de mensen met type 1 schijnt het mis te gaan.<BR>Mogelijk ligt hier het probleem.<BR>vervolg.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand schijnt de oplossing te hebben, zo worden we lekker bezig gehouden.<BR>Diegene waarbij het wel werkt, geven vaak een gave omschrijving waar we niets verder mee<BR>komen.... laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Duckstad heb ik mijn mening over deze patch al kunnen spuien maar ik doe dat hier graag nogmaals.<P>Deze patch is gewoon gebakken lucht. De enige die er beter van wordt is ***geen-reclame*** die je maar WAT graag t genoemde kabeltje verkoopt.<P>Als de mensen bij wie t zogenaamd werkt zo vriendelijk zouden willen zijn alle anderen te helpen maar je krijgt alleen maar vage antwoorden. Lijkt een beetje op t kluitje in t riet verhaal.<P>Volgens mij werkt deze patch bij NIEMAND. Ik heb nog geen enkel SERIEUS persoon gesproken die me kan vertellen dat t bij hem of haar ECHT werkt.<P>De eventuele verhalen over versie 1 NIET en versie 2 WEL vind ik erg dubieus. De verhalen dat je de patch op een 386 moet draaien zijn volgens mij al helemaal kolder.<P>Ik zie mezelf al op de PC dumpdag. Ja ik zoek een 386... Moet mijn ASSkomm patchen hehe...<P>Mensen... Sorry voor mijn cynisme maar ik probeer deze patch al sinds dat ie uitkwam te draaien. Heb elk kabeltje wat je erop kan aansluiten inmiddels 10 keer gezien... Ik hou op. Heeft geen zin... BTW ik heb een versie 1 wink.gif" border="0<P>De ASSkomm gaat weer mooi de zolder op en ik ga lekker verder met mijn hummie.<P>Veel plezier met de hobby<BR>lotusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die onderhand moegeworden zijn van het zelf knutsellen en in de buurt van Purmerend wonen of het er voor over hebben om er naar toe te gaan volgt hier een link van een sataliet bedrijf die op hun voorpagina aangeven met een grote advertentie Asscom reference regiovrij.<BR>Zal ze morgen wel eens bellen wat ze daar te vertellen hebben. <A HREF="http://www.****.nl/voorpagina.htm" TARGET=_blank>http://www.geen.commerciele.links.nl/</A> <BR>Groetjes Korben<BR> shocked.gif" border="0<p>[ 11-09-2001: Message edited by: Nike ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

asscom patch werkt alleen op type 2 ik heb net een gepatcht t* en k* kanalen werken perfect dus type 1 wil niet. een vraagje aan toxiq ik ga nu de readme file aanpassen en waar kan ik hem dan kwijt.<P>vr.gr.mo<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is geen nep!!! mad.gif" border="0 <BR>ik heb er nu al 3 met goed gevolg gepatched en ze werken prima!!<BR>je moet wel met een 'kale' dos (dus shift-f5 voor de winblows gebruikers) opstarten en met de juiste kabel komt er geen wartaal en werkt het goed.<P>ik heb het zelf gedaan en met eigen ogen zien werken op de k* en t* kanalen!! laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

T, P en K Kanalen met AssCom<P>Deze software-patch maakt Uw ontvanger regio-vrij.ALLEEN TYPE 2 DUS NIET TYPE 1 DEZE WERKT ABSOLUUT NIET.<P>Sluit de ontvanger aan met een nulmodem kabel en sub-D9 kabel op <BR>connector JP3, deze zit binnen in de ontvanger naast de voeding.<BR>Verloop kabel is kant en klaar te bestellen bij ***geen-reclame*** elektronics,<BR>bestel nr: 74 29 10 Telefoon nr. 0800-0996600 (Gratis).<BR>Let op Pin 1 op 1 van de connector in de ontvanger.<BR>en op de computer op com 1.<P>startnu de computer op in dos dus computer uit en dan laten opstarten in dos dus niet door laten gaan naar windows.<P>Start nu: load.exe op het scherm komt te staan com1: 115200 bps.<BR>schakel daarna d.m.v. hoofdschakelaar de ontvanger aan.<P>op het scherm komt een verhaaltje en op het eind staat. wait for user.....event. druk nu de ontvanger aan met de <BR>afstand bediening.<P>ophet scherm komt nu boot, druk nu op enter.<BR>het scherm geeft aan: hansh> type nu: mon en geef een Enter.<BR>het scherm geeft aan: mon type nu Q en geef een Enter.<BR>het scherm geeft aan: Enter filename: type nu: smart.bin en geef een Enter.<P>wacht tot de ontvanger aangeeft WRITE OK, schakel nu de ontvanger uit en<BR>weer aan d.m.v. de hoofschakelaar.<P>op het scherm komt weer het bekende verhaaltje met op het einde. wait for user.....event. druk nu de ontvanger aan<BR>met de afstand bediening.<P>ontvanger geeft aan: CHECKING wacht tot de ontvanger rebooting aangeeft.<P>Met alt-x kunt u uit het load programma.<P>u doet de ontvanger weer uit en sluit alles af ende deksel er op.<P>Uw ontvanger is nu klaar voor gebruik.<P>vr.gr.mo<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...