Ga naar inhoud


asscombox regio vrij


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor de laatste maal.<P>ALLE ASSCOM's zijn te patchen!<BR>Ik weet het, want ik doe het dagelijks.<BR>Nu zeg ik het niet meer hoor ;-)<P>Omdat hier geen commerciele links mogen, kan ik niet zeggen wie ik ben... SORRY!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom moet ik het laten "horen" dat ik er verstand van zou hebben?<P>Ik probeer alleen dat fabeltje uit de wereld te helpen dat TYPE 1 niet kan.<BR>Ik voel me niet geroepen mezelf hier te bewijzen, sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb van zeer betrouwbare bron gehoord dat patch wel werkt. Werkt alleen vanaf versie 2 en absoluut niet met het ***geen-reclame*** kabeltje. Je dealer kan bij de asscom importeur een kabeltje bestellen die wel de juiste is. cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi. nou dana, ik snap je natuurlijk wel, als jij of je baas hier commerciele belangen bij hebben dan is het logisch om dit voor jezelf te houden. frown.gif" border="0 natuurlijk vinden wij dit sneu.<BR>Maar goed, ik ben zelf ook even aan het knutselen; vandaag gespeeld met het handshake programma,<BR>ik denk dat een check op patch ID het programma voortijdig stopt waardoor de upgrade niet tot stand komt.<BR>geprobeert om dit nummer in de bin file te veranderen maar dit gaat niet goed (bad crc-32) heb ook geen programma voorhanden om de CRC na mijn modificatie in de bin file te bij te werken. <BR>Ook het gehele geheugen van de ontvanger onderzocht (boven 0x8000000 maar nergens te vinden waar het type nummer te veranderen is. iemand aanwijzingen? <P>Kan diegene die de SW op de site van satnerds heeft gezet mischien een tip van de sluier oplichten?<P>b.v.d., Johannes tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

dana weet het zelf ook niet en ook al weet hij het wel wil hij het toch niet met ons delen. van zulke gasten moet je het dus hebben ik zeg nog steeds dat type 1 niet wil. hij wil gewoon iedereen in het harnas hebben en dat schijnt hem blijkbaar aardig te lukken.<P>vr.gr.mo<BR> cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ruzie maken jongens,<BR>Zelf ben ik bezig geweest met die patch op<BR>een type 1. Ging niet. Moe van twee weken elke dag klooien, met kabels (20 stuks)<BR>heb ik het laten doen in P'rend.<BR>Deze jongens zeiden dat type 1 WEL te patchen is en dat de meesten er geen verstand van hebben.<P>Goed, even wachten en ja hoor, asscom type 1<BR>gepatch!<BR>Wat ze gedaan hebben weet ik niet, heb nog gevraagd of ik niet dat progje mocht kopieeren, ha ha. Nee dus...<P>Thuis gekomen rende ik de trap op, sloot de<BR>asscom aan en zag inderdaad de begeerde zenders.<BR>Kijkend bij "decoderversie" bleek dat ik nu<BR>dus een TYPE 2 had!<P>Dus OF ze patchen hem, Of vervangen de soft<BR>voor een type 2, die dan al is gepatched.<P>Volgens die mensen zit er in "onze" asscom.zip veel fouten en daarom werkt het niet, schijnbaar alleen op type 2 volgens sommige van onze board vrienden.<P>Ja, deze dana had beter niks kunnen schrijven... iemand die honger heeft zeggen<BR>dat er brood onder zijn neus ligt, alleen niet waar!<P>Ook heb ik de patch nog eens gedraaid op mijn<BR>asscom. Verder als "checking" kwam het prog.<BR>ook niet. volgens regels in smart.bin (lezen<BR>met wordpad) had het moeten melden,"Already Patched!) Nee dus. Zo zie je dat asscom.zip hierin ook niet goed functioneerd.<P>sterkte...<P>---------------------------------------------<BR>Als iets niet stuk is, moet je het niet maken<BR>---------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...