Ga naar inhoud


asscombox regio vrij


Gast

Aanbevolen berichten

Nou dat is dan leuk voor hun dat ze hem kunnen patchen.<BR>Interesant hoor,dit is dus een hobbyboard en geen handelarenboard.<BR>Of ophouden met dat geouwehoer of gewoon de software public maken.<BR>Leuk van hun overigens van hun om niet te zeggen dat de software niet deugt,hebben ze zeker veel plezier van gehad.<BR>De groeten ,blij dat m,n humax prima draait.<BR>Zou leuk zijn voor anderen dat hun asscom ook zo zou kunnen draaien,maar ja hun handel. mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dit zou inderdaad een Hobby board moeten zijn, geen comerciele links, etc etc.<BR>maar goed, zo zit de wereld nu eenmaal in mekaar. Dus ook niet je eigen handel promoten!!<P>Ik vraag me af wie (of liever welke hobby-ist (in positieve zin) ) die "ondeugelijke" zip file op satnerds heeft geplaatst?<P>Diegene zou hier toch als hobby liefhebber een tipje van de sluier op kunnen tillen.<P>Ik geloof niet dat de smart.bin vol fouten zit, veel mensen met een Type2 hebben hier al succes mee gehad.<BR>Je hebt een compiler nodig deze te genereren.<BR>Overigens is het prima mogelijk dat de smart.bin er voor zorgt dat na het "patchen" de ontvanger als type twee door het leven gaat, er wordt na het Rebooten een stuk van de orginele software overschreven. (mischien wel alles) Dus de onze gewaardeerde doch commerciele Dana heeft een compiler voor deze ucontroller en de SW zelf geschreven (of zijn/haar baas, collega, friend etc etc) of ze hebben gewoon (net als ik nu probeer) de bin file iets aangepast zodat het ugraden niet stopt bij het checken op het patch-ID.<P>Mischien willen ze iets vrijgeven op het moment dat de handel er uit is, ik geloof er namelijk stellig in dat onder de HOBBY-isten<BR>snel een oplossing komt.<P>P.S. Een Hobby-ist is iemand die er andere waarden op na houd dan AnAAL digi-AnAAl.<P>m groet, Johannes<BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0<P>[ 18-09-2001: Message edited by: jpnerd ]<p>[ 18-09-2001: Message edited by: jpnerd ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vraag van mijn kant:<BR>Zou een ieder s.v.p. de topic willen volgen<BR>i.p.v. ongenoegen te uiten of iemand wel of niet wil helpen.<P><BR>Frustraties zijn begrijpelijk maar dit is geen oplossing. <BR>Het verwijderen van dit soort berichten kan helaas een gevolg zijn.<P><BR>Thanks in advance...<p>[ 18-09-2001: Message edited by: Nike ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

heren het werkt perfect om de asscom te patchen ben net zelf binnen 5 minuten wezen patchen en het WERKT,gewoon de gebruiksaanwijzingen volgen en hoepla klaar!!!!!!!!!!!Is wel uitvoering 2 moet ik er wel bij vermelden anders misschien valse hoop bij mensen met een asscom 1<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0wink.gif" border="0tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...