Ga naar inhoud


Info


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand meer info over de ontvangers waar je Seca en Viacess kan mee ontvangen ?<BR>In Frankrijk zouden die kastjes populair zijn maar ik weet niet van welke merken die zijn.<BR>Ik heb al veel rondgetelefoneerd en nog maar 1 ontvanger gevonden en dat is volgens de verkoper een Maestro....<BR>Zou dat een goede ontvanger zijn ? Hij kon ze enkel op bestelling krijgen en verder kon hij er maar weinig over zeggen.<P>Dank u .

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ASTON Xena ontvangers beschikken over een embedded astoncrypt (mediaguard) en viaccess kaartlezer.<BR>Er is zelfs een model die ook daarnaast over een CI slot beschikt, <BR>Xena1700(aston,viaccess en CI slot)<P>Ook dig. audio output, Diseqc 1.0, 1.2, 2.3<BR>en volgens mij ook alfanumeriek display.<P>JD<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, lijkt me ideaal.<BR>Ik zal eens op zoek gaan waar ik zo-een model kan kopen. Op het net heb ik al het een en ander gevonden en er zouden ook ontvangers bij zitten met Seca + Viacess + 2xCI !!!<P>Bedankt voor de tip !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al hier en daar wat gevonden over de Aston Xena 2000, dat lijkt me de beste; ingebouwde Seca+viacess en 2 CI-slots !<BR>MAAR.....<BR>Ik vind nergens een winkel waar men deze ontvanger verkoopt op het net (of in Vlaanderen).<BR>Er zijn 2 sites maar daar is de ontvanger not available. Er staat ook geen prijs bij.<P>Wie kan er mij helpen bij mijn zoektocht.<P>Een Aston Xena 1500 is voorlopig uitgesloten want die heeft geen signaalsterkte-indicator en geen teletext. Toch wel grote nadelen...<P><BR>Mochten er nog andere tips zijn, laat maar komen. Als het maar geen rotte cAnaal+doos is waar er altijd problemen mee zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...