Ga naar inhoud


asscom regiovrij let op


Gast

Aanbevolen berichten

halllo ieder,<P>Ik heb geprobeerd mijn ascomm te patchen met<BR>asscomm.zip van satnerds.<BR>Het volgende gebeurde: volgens het .txt bestand gehandeld, alles ok tot zover.<BR>Aangekomen op het punt, WRITE OK, krijg ik dan weer MON te zien, weer q ingevoerd, smart.bin aangegeven, alles loopt prima, maar<BR>dan komt het proggie weer in deze loop terecht!<BR> - "write ok"<BR> Nu moet je de onvanger uitzetten en weer aan<BR> - "mon" dus weer in die loop.<BR>Als ik de onvanger toch uitzet, dan: let op:<P>melding: Anam DBS monitor Program v3.0<BR> initialize native code.<BR> Unexpected switch off or H/W reset<BR> happened. Wait for user <numeric key <BR> > key or wakeup alarm event.<BR>Nou de volgende is dan weer "mon" etc.<P>Na het afbreken van "loader.com" en uitzetten<BR>van de asscom, werkt deze als voorheen, maar<BR>is niet gepatched.<P>Kan iemand hier iets mee?<BR>Oh ja, gisteren kreeg ik op de onvanger het<BR>woord "PLUS" te zien en dat bleef staan tot ik hem uitzette en opnieuw aandeed.<BR>Kan het zijn dat A*n** plus een update stuurde?<P>Wie weet wat.<P> shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb vandaag het bewuste zipje proberen te instaleren en heb dezelfde verschijnselen. Alles gaat zoals beschreven totdat de ontvanger uit en weer aan gezet moet worden.<P>Het is me wel opgevallen dat er wel een patch in zit. patch ID = 1. Maar hoe nu verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He nedlev,<BR>Ik heb dezelfde files van Duck gehaald, maar<BR>deze geven ook de bovenstaande "fout" aan.<BR>Mischien het aan de door ons gebruikte verloopkabel?<P>Ik heb alles geprobeerd, maar lukt niet.<BR>Mogelijk hebben wij een firmware in de ontvanger zitten? Ik vraag me af, wie wel<BR>zijn asscom heeft gepatch met asscom.zip.<BR>Graag reply van iemand bij wie het wel ging<BR>, met vermelding van receiver-software en<BR>verloop van de "patch-procedure.<P>Alvast bedankt! confused.gif" border="0 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> <HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb mijn asscom laten patchen en dat werkt perfect.... degene die het voor mij gedaan heeft zei dat de patch niet kompleet was en dat er nog een commando bijgeschreven moest worden. ik weet niet de details weet alleen dat het ook afhangt hoe oud de box is ivm de reeds aanwezige software.<P>golem7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...