Ga naar inhoud


Micronik firmware v86 ondertitelprobleem


Toxic

Aanbevolen berichten

Sinds ik V86 heb ingeladen in m'n 1200 geeft deze automatisch de teletekstondertiteling op het scherm weer (mits deze ook uitgezonden wordt natuurlijk). Een poging om dit uit te zetten is nog niet geslaagd. <BR>Tevens lukt het me ook niet om de klok goed ingesteld te krijgen. Er is hier al eerder over gesproken, maar nog steeds geen oplossing...<BR>Heeft iemand een oplossing?<BR>Hebben jullie nog belangrijke veranderingen geconstateerd met de nieuwe versie?<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ondertiteling is dus een softwareprobleem... Maandag zou een nieuwe versie komen, misschien is het dan weer opgelost.<BR>Wat betreft die tijdzone instellen, ik kom niet in dat vak van '0' om dat in te stellen, da's eigenlijk het probleem.<BR>Dat kraken heb ik soms ook met tv zenders. Wel hebben iets veranderd aan dat zg 'jammeren' van het geluid, de interval waarop dit gecorrigeerd wordt is korter, maar nog duidelijk hoorbaar. Voor de rest draait het wel stabiel hierzo.

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik progaminfo oproep kleine button links op de afstandbediening dan kun je in de bovenste balk bij subtitle de ondertiteling uit zetten bij mij geen probleem teminste<BR>voor goed geluid is soft 12-71 de meest stabiele tot nog toe<BR>groetjes Da Vito<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet'ie wel bijgeleverd worden....<BR>Staat er trouwens ook in de handleiding hoe je de timzone in kan stellen? Ik weet dat je de tijdzone op +1 moet zetten, maar ik kom niet in dat vakje. Kom er wel in als ik de coax loskoppel, maar dan ontvangt'ie dus weer geen signaal van de sat en gebeurt er ook weer niks. Het dan weer aankoppelen van de coax werkt ook niet, moet ik eerst weer de ontvanger uit/aanzetten en zijn we weer terug bij af, nl het niet in het tijdzone-vakje kunnen komen.........

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...