Ga naar inhoud


pace 610 problemen


Gast

Aanbevolen berichten

hoi,<P>Ik heb hier een pace 610 staan en die geeft enorm veel problemen, Als ik de stekker in het stopkontakt doe dan werkt alles naar behoren, maar als ik hem dan op standby zet en een paar uur later hem weer aanzet dan doet ie het niet meer goed. Dan kan ik alleen nog rtl4 en rtl5 soms decoderen en dan kan ik ook alleen met de channel up/down tussen deze twee kanalen schakelen ??<BR>Is dit soms het ELCO probleem, het lijkt mij niet maar wie weet wat het wel is of kan wezen ???<P>alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Simulcrypt probleem.<P>Even kanalenlijst editen.. <P>1. Alles mooi op een rijtje zetten<BR>2. alle kanalen die in SECA zitten in de skiplijst zetten, (zoals cine cinemas, xzone etc).<BR>3. Op RTL4 zetten (meestal voorkeur 4 dus!?)<BR>4. 10 minuten aan laten staan en daarna resetten (met stekker)<BR>5. Na opstarten een paar keer op een neer zappen<BR>6. Weer beeld.<P>PS wees geduldig, soms kan het 2 seconden duren voordat er beeld komt, na verloop van tijd wordt die tijd steeds korter.<P>PS Zorg dat je de laatste softwareversie hebt geladen.<P>Deze heeft 10 boeketten en enkele bugs minder<BR>te downloaden bij <A HREF="http://www.***geen-reclame***.nl!" TARGET=_blank>www.***geen-reclame***.nl!</A>

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...