Ga naar inhoud


mpeg2 opslaan op harddisk


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, weet iemand of (en zoja hoe) het mogelijk is om m.b.v. een philips 5816 secadoos, direct het mpeg2 signaal op een harddisk te recorden, zodat je een soort digitale videorecorder maakt?<P>dit lijkt me tamenlijk interessant om eens te proberen. <P>Iemand ideeën hierover??<P>groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha die Zoef.<BR>Hier was ik mee bezig,laat ik vertellen hoe ver ik ben gekomen.<BR>Teneerste heb je een firewire kaart nodig in je PC, dit om de zeer snelle dataoverdracht op je pc te krijgen zoals bij een digitale ontvanger.<BR>Vervolgens moet je harddisk een doorvoersnelheid van ongeveer 4000kb/p/sec hebben.<BR>Nu nog een aansluiting op de seca doos,en die zit niet aan de buitenkant maar moet je zelf maken op de print van de ontvanger.<BR>Je moet hem aftappen voor de mpeg decoder die op je bord zit <BR>Als je wilt stuur ik je een schema voor de aansluiting (enige kenis van electronica vereist)<BR>Het ga dus wel maar later dag ik bij me eigen, leuk maar wat moet ik er mee.<BR>Een SVHS werk sneller en simpeler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zou heel graag dat schema willen ontvangen.<P>ik kan echter je email adres niet benaderen, vandaar. stuur maar naar zoef8@hotmail.com als je wilt.<P><BR>hartelijk bedankt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...