dewolf Geplaatst: 22 juli 2005 Geplaatst: 22 juli 2005 ja precies, de handleiding...... wordt alleen aangegeven dat het met een gewone x cam kan, en omdat de premium vrijwel hetzelfde is kan het daarmee ook, maar de premium orion is een totaal andere chip vergeleken met de voorgaande x-cammen. de oriom wordt nog gestimuleerd door de cas2 en zal het denk ook niet aankunnen vanwege, waarom breng je een cas 3 uit..???? money,money... dw
Gast Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 Ik kan enkel bevestigen dat het niet werkt. XP pro + cas2 + ci6.1 + orion chip werkt NIET. Ik heb uiteindelijk de laptop van een vriend gebruikt. Zo is het wel heel simpel. Moest er toch iemand een oplossing vinden... Ik zal ondertussen 2x funcard6 aanschaffen om mijn xcam op te daten in de toekomst.
sat_viewer Geplaatst: 25 juli 2005 Geplaatst: 25 juli 2005 @gtv625 Doe geen moeite voor de funkaarten, heb ik hier reeds geprobeerd zonder resultaat, "invalid card". Heb deze geprogd zowel met addon als met infinity usb. grts, sat_viewer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen