Ga naar inhoud


Dbox 2 BETARESEARCH


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb een Sagem D-Box 2 met 2x intel chips. Hier zat de Rudbox Enigma image in. Nu is het volgende gebeurd: Nadat ik er nieuwe keys in heb gezet, die overigens wel in andere D-box werken, en daarna de zenders opnieuw heb gezocht, gebeurde er het volgende:

In het scherm staat er nu de hele tijd BETARESEARCH, digital broadcasting solutions.

Nu kan ik hem dus niet meer in debug mode zetten.

Al verscheiden dingen geprobeerd, waaronder de harde manier van dietmar-h.net, het kortsluiten van de pin 12 van de chip met de gnd.

Wie kan me helpen???

Mvd

Link naar reactie
Delen op andere sites


een d-box2 die al een keer in debug mde was, hoef je niet nog een keer in debug-mode te zetten, gewoon andere software erin. indien je dingen gaat korstluiten etc etc, loop je kans om d box voorgoed naar de kl**e te helpen.

debug-mode doe je maar 1 malig, rest is dus een kwestie van software images gebruiken.

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat snap ik, maar kan er geen nieuwe image inzetten. Kan hem niet pingen, kan wel contact maken met null-modem, maar kan verder niks uitvoeren. Ligt niet aan de pc, heb er ook al met een andere dbox een nieuwe image mee opgezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nullmodem kabel eraan + dbox en pc allebei op een hub, switch of router aansluiten.

Hypertread t.b.v. je Pentium 4 in de bios van je PC uitzetten.

Flashen moet nu lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...