dreamlover8000 Geplaatst: 22 juni 2005 Geplaatst: 22 juni 2005 Sinds dat het warm is, aleen maar crash problemen met pc. in een pc spel blijft beeld hangen voor 10 seconden en dan gaat ie verder. Als ik geen spel speel en gewoon in windows zit krijg ik verloop van tijd een Stop error. Windows is hersteld van ernstige fout (na reboot) Intel Cpu (3.2 GHZ) temperatuur is 65 graden. Koeler zijkant kast ,grafische kaart geforce 6600 gt is gekoeld door eigen koelertje. Pc is pas een half jaar oud. 350 Watt voeding. Mainboard temp zit in de 50 graden ongeveer. Temperatuur probleem of voeding langzaam defekt?
Smurf Geplaatst: 22 juni 2005 Geplaatst: 22 juni 2005 even een middag een ventilator er tegenaan laten blazen en kijken of het helpt klinkt toch als een warmte probleem maar even serieus naar de stop error kijken kan geen kwaad (even precies de tekst opschrijven) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Ome Merde Geplaatst: 22 juni 2005 Geplaatst: 22 juni 2005 yup, externe fan plaatsen (tijdelijk) of meer koeling maken in je PC (case-fans, frontcoolers, noem maar op ....) merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 22 juni 2005 Geplaatst: 22 juni 2005 50 graden in de kast (cpu op 65) is inderdaad wel heeeel erg warm. Ik krijg de mijne met BOINC (100% CPU belasting) maximaal op 38 graden kasttemp. en 60 graden cpu. Als het echt warm is laat ik BOINC om die reden ook niet draaien en zijn de volgende temperaturen van toepassing : 35 (kast) 47 (CPU). Koelen dus en zorgen dat de warmte afgevoerd word en NIET in je kast blijft hangen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen