Ga naar inhoud


De pace 500 reset constant


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen springt de pace 500 decoder ineens op rst en dan start hij op nieuw op. Soms gebeurd het na een minuut en een andere keer kun je een half uur tv kijken voordat hij zichzelf reset. <BR>Het is wel zo dat ik vorige week de smartcard er even uit heb gehad. (ik had even geruilt met de buren die canal+ hebben ivm the Matrix)<BR>Weet iemand wat het probleem kan zijn, en hoe ik het op kan lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk even of het vaker voorkomt als je apparaat erg warm wordt, leg er een doek over zodat hij zijn warmte slecht kwijt kan..<P>Heb je er dan meer last van, dan heb je een defect Flash-geheugen.<P>Je kunt hem dan alleen laten maken bij ***geen-reclame*** in Eindhoven, zij kunnen een nieuwe flash plaatsen met de juiste software....<BR> <A HREF="http://www.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>www.***geen-reclame***.nl</A>

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zo wanneer ik de decoder even een half uur uit het stopcontact heb gehad dat hij dan een klein uur goed is. En dat hij dan langzamerhand steeds vaker begint te resetten. <P>Ik zal eerst even kijken of het probleem zich zelf oplost als ik beter ga ventileren, <BR>en anders moet ik mijn decoder maar even een paar daagjes missen.<P>In iedergeval; bedankt Murdock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...