Gast Geplaatst: 22 juni 2005 Geplaatst: 22 juni 2005 Hey mensen, Na het hele forum afgezocht te hebben, en ik heel veel wijzer geworden ben trouwens, heb ik toch nog 2 vraagjes. En ik hoop dat iemand daar antwoord op heeft. Is er misschien een zenderlijst beschikbaar die ik in mijn Nextwave 2500C kan laden? En natuurlijk zo ja waar kan ik die vinden of is iemand zo vriendelijk om me die toe te sturen. Ik gebruik het programma setedit van Wolfgang Litzinger, en dit programma accepteerd alleen maar .bin files. En een complete zenderlijst voor dat desbetreffende programma kan ik nergens vinden. Als iemand een andere oplossing weet dmv bv een ander programma houd ik mij aanbevolen. Ik heb een single lnb dus alleen de astra 19.2E. Tweede vraag: Sinds een aantal dagen heb ik geen of nauwelijks beeld meer op Nickelodeon. De rest van alle zenders is wel goed te kijken. Zoals MTV Eurosport enz. Rond de 65-80% signaal sterkte. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen. Schotel net nog opnieuw uitgericht maar heeft geen effect gehad. Alvast bedankt voor de reacties. Grz Lucky7
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen