Ga naar inhoud


Micronik


Gast

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met de duurdere Micronik ontvangers ??<BR>Ik wil een nieuwe ontvanger kopen, omdat we nog analoog kijken daarom kijk ik uit naar een nieuwe dig. ontvanger.<P>John

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet de beste ervaring met Micronik. Onstabiel, veel software problemen. Absoluut niet het geld waard. De digitale video werkt redelijk afgezien van de beeld/geluid synchronisatie.<BR>Er zijn betere alternatieven (Humax irci 5400)of met video Kathrein (geen ervaring)<BR>Groet<BR>LJP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi,<P>Zelf ook een micronic 1200, box is nu stabiel na een tig aantal software updates maar meneer micronic is blijkbaar niet in staat software te schrijven waarbij het geluid gelijk loopt met het beeld. Dit is geen kijken!!! Verder een machine met veel mogelijkheden. Kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook al dikwijls aan zo'n Micro-doos gedacht, maar twijfel steeds. Hoe erg is dat sync-probleem want zelfs bij het kijken met een $eca-doos valt het mij op dat het geluid niet altijd 100% in sync is.<P>Verder lijkt het me wel een mooie ontvanger met bijna alles wat je je kunt wensen...<P>Greetz Wiz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Micronik geluidsprobleem is voor zover ik tot nu toe heb kunnen zien zo goed als opgelost, met de nieuwe firmware V90. <P>op <BR><A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/ubb_n/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=20&t=000167" TARGET=_blank>deze</A> page staat een link naar het Duitse Micronik forum, en daar staat op het 'Beta versionen fur 1200' forum de link naar de juiste site. Beetje omslachtig... maar je moet er wat voor over hebben smile.gif" border="0<P>[ 16-02-2001: Message edited by: Toxic ]<p>[ 17-02-2001: Message edited by: Nike ]

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo modurator,<P>Als ik een opmerking maak over het verminken van een link hoef je dit bericht er niet vanaf te gooien hoor!<P>Software versie 90 kan ik niet vinden de laatse is 88 incl geluidsproblemen. Kun je me aub een link geven waar ik deze wel kan vinden.<P>Groeten,<P>Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nike,<P>Ik had een gedeelte van het eerste linkje kunnen ontcijferen ( achter de ****tjes)en kwam bij DVB-shop terecht waar ze 'm nog niet geplaatst hebben onder de "beta" software(de vorige versies stonden hier wel). De laatste link werkte echte wel. <BR>Ga versie 12-90 direct uitproberen.<P>Bedankt smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De micronik is een zeeer goede ontvanger voor sathopping en draait prima met soft<BR>12-71 het geluid loopt dan perfect<BR>bij andere soft update`s worden elke keer maar kleine verbeteringen doorgevoerd die meer het EPG en ac3 behappen<BR>succes met je keuze<BR>groetjes Da Vito laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad loopt het geluid beter dan vorige versie`s maar als de tijdklok van de ontvanger voor gaat lopen op de sateliettijd dan krijg je timeshifting (een jank in de audiostream )endat is vooral als je muziek opneemt van je micronik erg vervelend de tijd aanpassing is na versie 12-71 toegevoegd en personlijk ben ik er niet blij mee maarja je kan niet alles hebben<BR>veel plezier met de hobbby laugh.gif" border="0 <BR>Groetjes Da Vito

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...