Ga naar inhoud

Asscom patch

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het verhaal van Dextron klop,<P>Dextron <P>lid <P>Member # 8051 <BR> posted 07-09-2001 12:41 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Je moet een seriele poort verbindingskabeltje<BR>hebben (electronicazaak) meet eerst de pinverbindingen. Deze moeten zijn:<BR>9p d con.<P>1 2 3 4 5 6 7 8 9<BR>-----------------<BR>1 3 5 7 9 2 4 6 8<P>2x5 pins platte stekker.<BR>dus pin van de 9p d naar pin 1 van de platte<BR>stekker, pin 2 naar pin 3 pin 3 naar pin 5 etc. De aansluiting van de platte stekker is<BR>vanaf de voorkant gezien,(gaatjes):<BR>___________<BR>|1 3 5 7 9|<BR>|2 4 6 8 0| <P> LET OP, kabeltje van ***geen-reclame*** klopt niet !<BR> Groeten,<BR> Bonzi laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ondanks de goede kabel, is het mij niet gelukt met de patch. Je kan met het progje nog veel meer doen met je asscom en dat werkt<BR>wel, bv de kanalenlijst op je keyboard wijzigen.<BR>Toen heb ik dus mijn asscom laten patchen bij<BR>wwsat in P'rend. Deze jongens zeiden dat de<BR>genoemde patch vol fouten zit en dat deze er geen "verstand" van hebben. Zowel type 1 als type 2 is door hun te patchen. Na het patchen werkt mijn voormalige "type 1" prima, En uiteraard alle "zwarte kanalen OK.<BR>Detail is wel dat het NU een type 2 is geworden.<P>Dus mensen, gooi die kabeltjes aan de kant en<BR>laat het even doen. Plezier verzekerd!<P>dextron <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> <HR></BLOCKQUOTE>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.