Ga naar inhoud


Asscom patch


Gast

Aanbevolen berichten

Het verhaal van Dextron klop,<P>Dextron <P>lid <P>Member # 8051 <BR> posted 07-09-2001 12:41 <BR>--------------------------------------------------------------------------------<BR>Je moet een seriele poort verbindingskabeltje<BR>hebben (electronicazaak) meet eerst de pinverbindingen. Deze moeten zijn:<BR>9p d con.<P>1 2 3 4 5 6 7 8 9<BR>-----------------<BR>1 3 5 7 9 2 4 6 8<P>2x5 pins platte stekker.<BR>dus pin van de 9p d naar pin 1 van de platte<BR>stekker, pin 2 naar pin 3 pin 3 naar pin 5 etc. De aansluiting van de platte stekker is<BR>vanaf de voorkant gezien,(gaatjes):<BR>___________<BR>|1 3 5 7 9|<BR>|2 4 6 8 0| <P> LET OP, kabeltje van ***geen-reclame*** klopt niet !<BR> Groeten,<BR> Bonzi laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ondanks de goede kabel, is het mij niet gelukt met de patch. Je kan met het progje nog veel meer doen met je asscom en dat werkt<BR>wel, bv de kanalenlijst op je keyboard wijzigen.<BR>Toen heb ik dus mijn asscom laten patchen bij<BR>wwsat in P'rend. Deze jongens zeiden dat de<BR>genoemde patch vol fouten zit en dat deze er geen "verstand" van hebben. Zowel type 1 als type 2 is door hun te patchen. Na het patchen werkt mijn voormalige "type 1" prima, En uiteraard alle "zwarte kanalen OK.<BR>Detail is wel dat het NU een type 2 is geworden.<P>Dus mensen, gooi die kabeltjes aan de kant en<BR>laat het even doen. Plezier verzekerd!<P>dextron <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> <HR></BLOCKQUOTE>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...