Gast Geplaatst: 24 juni 2005 Geplaatst: 24 juni 2005 Hoi, Ik heb de volgende notebook gezien op de website van correct electronics. Toshiba a60-117 Nu staat er nergens dat deze Wlan aankan. Maar er staat wel dit: Expansion : PCMCIA 2.0 slot Cardbus Kan iemand mij uitleggen wat hiermee bedoeld wordt? wordt er bedoeld dat als je een pcmcia kaart koopt, je hem wel voor Wlan kan gebruiken?? m.v.g. Francis997
Gast Geplaatst: 24 juni 2005 Geplaatst: 24 juni 2005 Ik ken het type laptop niet.Maar expansion staat voor 'uitbreiding'...dus met een pcmcia draadloos netwerkkaartje in combinatie met een dito router ben je vertrokken voor een voortaan draadloze internet wereld.
Smurf Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 en anders een usb uitvoering gaat ook werken Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Ome Merde Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 er zijn vier verschillende typen Satellite Pro A60 van Toshiba. Voor zover ik het kan bekijken is d'r niet één met wifi on-board. Je zal dus moeten uitwijken naar een PCMCIA module voor wifi zoals Big John al aangaf (of USB zoals smurf al zei). merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 juni 2005 Geplaatst: 26 juni 2005 hoi...iedereen, Ik was de notebook aan t zoeken voor mijn oom in het buitenland, aangezien ze hier goedkoper zijn, ik heb besloten om gewoon eentje te kopen die geen PCMCIa kaart nodig heeft. In ieder geval tnx..ik ben toch wat wijzer..
Gast Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 De A60-117 heeft geen Wifi. je kan dan beter die Satellite L10-144 nemen, zelfde website :-)
MagicOnline Geplaatst: 28 juni 2005 Geplaatst: 28 juni 2005 Kijk eens of de laptop die je wil kopen een "mini pci" slot heeft dan kun je daar een wireless kaartje voor kopen. Dan steekt er ook niets uit buiten je laptop en je houd een slot vrij. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen