Ga naar inhoud


Welke Ontvanger is het meest veelzijdig en het beste, jullie ervaringen graag!


Gast

Aanbevolen berichten

Aangezien ik op het punt sta om een nieuwe digitale ontvanger te kopen zou ik graag van jullie willen weten wat de persoonlijke ervaringen zijn met jouw type/merk ontvanger.<P>Ik bezit nu een Philips PSX 7071 maar die is mij gewoon te beperkt gezien de aantal kanalen en de verschillende coderingssystemen.<P>Dus a.u.b. geen comerciële advertentie, maar gewoon algemene ervaringen.<P>Alvast bedankt. laugh.gif" border="0 <P><B>Redcat</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook ik ben in het bezit van zo'n phiips.<P>IK denk dat ik een Nokia of Humax zou kopen als ik een 2e keus kon maken.<BR>Grotere opslag capaciteit<BR>Meer decryptie mogelijkheden<BR>Software om een link te maken met je receiver.<BR>Digital Dolby ready...<P>Helaas ik heb geen ervaring met boven genoemde.<P>Wel moet ik zeggen dat ik goed tevreden ben over mijn philips...<p>[ 14-02-2001: Message edited by: Nike ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ontvanger met heel veel (coderings)mogelijkheden is de Micronik TV-Box 1200S, of evt met HDU de 1300. Echter met de huidige software-problemen lijkt me dit toch geen goede keus. Als ze alles op een rijtje hebben bij Micronik is het hier vroeg genoeg voor.<P>Op dit moment zou ik voor de Humax 5400 kiezen, is bij de satfreaks de 'opvolger' van de Nokia Mediamaster 9500. Het grote voordeel is dan ook dat er veel software en ondersteuning voor deze machine is, en dat is altijd makkelijk. Geeft je ook veel ruimte om te experimenteren.<P>Ik zit hier zelf met een Micronik, maar deze wordt binnenkort ook vervangen door een Hummie.<P>Maar ik zou eens gaan kijken bij een goede satshop bij je in de buurt, en bekijk eens wat verschillende modellen. Er zijn veel verschillende ontvangers en ik weet niet wat je wensen precies zijn. Succes!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade