antony Geplaatst: 24 juni 2005 Geplaatst: 24 juni 2005 steeds als ik op een nieuwe pagina wat wil opzoeken verschijnt de volgende fout melding
Gast Geplaatst: 24 juni 2005 Geplaatst: 24 juni 2005 Ga Onder I-Explorer naar Extra-->Internet-opties-->Geavanceerd--> en zet daar een [v-tje] voor : Foutopsporing in scripts uitschakelen-->Toepassen en 'OK' drukken. En verwijder het [v-tje] voor:Melding van elke scriptfout weergeven.
antony Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Geplaatst: 28 juni 2005 oke welke moet ik nu hebben er staan 2 precies dezelfde een met explorer en de andere met ,overige toepassingen welke moet ik nu uit/aan vinken bij mij staat dat niet geen ,melding van scriptfout weergevn
Gast Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Citaat: oke welke moet ik nu hebben er staan 2 precies dezelfde Twee dezelde ? Welke internet explorer heb jij draaien misschien ?
Morgothzz Geplaatst: 29 juni 2005 Geplaatst: 29 juni 2005 Ik heb er ook 2 in staan, dat is normaal. eentje voor de foutopsporing in Internet Explorer (hier het vinkje aan zetten) en voor de foutopsporing in overige programma's (deze kaal laten). Regards 'Life Is A Joke'
Gast Geplaatst: 30 juni 2005 Geplaatst: 30 juni 2005 Om alle misverstanden te vermijden een schermpje bijgevoegd...kijk naar het omringde (Blauw omcirkeld) de rest (niet omcirkeld) is niet van toepassing. Vergelijk de tekst die je daar ziet met mijn eerste posting, en dan zie je dat deze dus klopt. Nagekeken op :Internet Explorer 6.0.2800.1106.xpsp2.050301-1526
antony Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Geplaatst: 30 juni 2005 oke heb toch iets ander scherm dan u ,maar er staan er 2 onder elkaar wat ik al schreef ik heb ze nu bijde aangevinkt en de ander open gelaten kreeg ik weer een melding van ,m8888plaats, ik kreeg geen scherm het rare is ,nooit geen problemen alleen sinds windows sp pack in ieder geval bedankt ik weet nu waar ik het zoeken moet
Morgothzz Geplaatst: 30 juni 2005 Geplaatst: 30 juni 2005 Jij hebt dit schermpje als het goed is. Alleen bij de eerste (handje) moet een vinkje de andere 2 laat je leeg. Regards 'Life Is A Joke'
antony Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Geplaatst: 1 juli 2005 klopt ,een scherm zegt meer dan duizend woorden helaas werkt het maar ten dele ,krijg nog af en toe een melding fout in de exporer , ik moet hier dan op klikken om weer verder te kunnen hij blokkeert hier gewoon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen