Ga naar inhoud

Canal Digitaal kan stroom nieuwe abonnees niet aan

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Zoom,

Dit klopt aantoonbaar niet. Voorbeeld een Dragon Module laat prima zien welke datum op de kaart staat maar heeft (had naar ik begrijp) problemen met de update sinds de Wild... perikelen. Een Matrix b.v. 1171 laat niet zien wat de datum is maar update verder perfect. Dus updaten bijvoorbeeld in Matrix en daarna in een Dragon o.i.d. kijken of de update binnen is.

Groeten,

GVW

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb 13 mei een kaart gekocht, bleek dat ze het registratieformulier niet gehad hadden (?), toen heb ik telefonisch de kaart laten verlengen en een kopie van het formulier opgestuurd. Nu is de geldigheid tot 31-07 maar nog steeds geen afschrijving. Het lijkt mij sterk dat ze zo'n achterstand hebben dat ze mijn registratie nog niet hebben kunnen behandelen. Dus: Of het is een ongelofelijke wanboel daar of de posterijen gaan 2x de fout in bij mij.

De eerste afschrijving kan een paar maanden duren, dat is normaal.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:

De CD module heeft nooit problemen met de updates, alleen problemen met sommige ontvangers zoals bijvoorbeeld de humax 5400z. Voor de Astoncrypt Dual CAM staan er inderdaad updates op het kanaal OTTO MHP (Astra 1, 12604H 22000). Update deze module OTA naar v2.09 en de kaart-update komt zeker binnen. Kijk op www.$#@%!%#$#@#!.nl onder support voor de update procedure. De originele Aston 1.05 seca module kan niet geupdate worden maar ik ken mensen die hun 31/07/2005 update met deze module gehad hebben (zowel zwarte als groene kaart). Ook op de Matrix Reborn (zcas) en Revolutions (ucas 3.1) is de 31/07 update goed aangekomen. Met een beetje geluk is CD voorlopig uitgegoocheld met de codering en blijven deze modules dan ook gewoon werken.

Geplaatst:
Citaat:

De eerste afschrijving kan een paar maanden duren, dat is normaal.

27 april 2005 mijn kaart geactiveerd. Ongeveer 3 weken later is €29,95 afgeschreven voor het set-top box pakket.

Tot vandaag heb ik geheel gratis en voor niets ALLE kanalen inclusief Canal+ kunnen kijken. Doordat mijn receiver niet meer update moet de kaart opnieuw geactiveerd worden. Helaas zal het feest dan wel afgelopen zijn. wel raar dat ik nu wel ned1,2,3 RTL4 en Nickelodeon kan kijken.

Error, no keyboard. Press F1 to continue.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen