Gast Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 Hallo, Zeg hoelang duurd het in godsnaam voor je bericht krijg van CD heb op 20 Mei een nieuwe kaart aangevraagd heb tot op heden nog niks ontvangen geen acceptgiro geen bericht helemaal niks. Grt. M
burgkop Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 Dat is wel erg lang geleden. Ze lopen wel een dikke 2 weken achter, kan inmiddels weer zijn opgelopen. Maar dan heb je ook geen beeld dus. Dan zou ik maar of: een brief schrijven en vragen hoe of wat, of elders een kaart kopen, doe het bij je in de buurt, altijd makkelijk als de kaart niet wil upgraden, kun je even terug naar de winkel. Dan heb je in iedergeval gelijk beeld, als de ontvanger tenminste goed werkt. Vul de boel bij de winkelier in, dan kun je daar altijd op terug vallen. Als je alleen de NL zenders wilt, dan GEEN pakket aanvinken. Dan kun je separaat alsnog even een briefje sturen waarin je uitlegt dat je een kaart hebt gekocht.
Unetwork Geplaatst: 25 juni 2005 Geplaatst: 25 juni 2005 Als je de diverse postings op dit board elders leest, dan kan je hier een bericht lezen dat ze door een stormloop van aanmeldingen een achterstand hebben opgelopen.. Ik zou gewoon eens naar je dealer gaan om niet het dure telefoon nummer te gebruiken.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 Een Irdeto 2 kaart kun je toch niet bij een dealer krijgen, alleen via kaartwissel. Ik had hem rond de 20e mei aangevraagd en kreeg afgelopen vrijdag de acceptgiro. Natuurlijk direct betaald via internet bankieren en nu maar duimen dat de kaart snel komt, want alleen ned 2 en rtl4 begint nu wel te vervelen.....
Unetwork Geplaatst: 27 juni 2005 Geplaatst: 27 juni 2005 Citaat: Een Irdeto 2 kaart kun je toch niet bij een dealer krijgen, alleen via kaartwissel. Ik had hem rond de 20e mei aangevraagd en kreeg afgelopen vrijdag de acceptgiro. Natuurlijk direct betaald via internet bankieren en nu maar duimen dat de kaart snel komt, want alleen ned 2 en rtl4 begint nu wel te vervelen..... Alle basis kanalen zijn nog steeds FTA wellicht dat gedaan omdat ze een achterstand hebben opgelopen... Er zijn vele ird1 gebruikers die nog steeds hun kaart niet hebben.... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen