Ga naar inhoud


TOP ONTVANGER TARGET 2000CI


Gast

Aanbevolen berichten

Zijn er meer mensen die in het bezit zijn van een Target 2000CI ontvanger.<BR>Zo Ja:<BR>Ik wil namelijk een aparte side(of via Sat4all) beginnen met alles en in&outs van deze ontvanger.<BR>Diversen software reeds in mijn bezit zoals:<BR>Uploader voor de ontvanger + bijbehorende nieuwe fimware's tevens downloader.<BR>De laatste Sat en Transponder software lijsten.<BR>Zoekend:Edit Software om de kanalen te editen, en Sat posities te wijzigen.<BR>Laat het mij weten via deze Topic.<BR>Groetjes Hans,<BR>The Target Club. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja is zeker interesse in!..<P>De TargetBoeren zelf hebben inmiddels al een tool om het startbeeld van de ontvanger te veranderen. Dit moet dus imho niet echt moeilijk zijn.<P>Daarbij is de TargetDoos 'echt' niet een eigen maaksel, maar een bestaande ontvanger.<BR>Als je bv kijkt in de firware kom je ook al heel wat kreten tegen.<P>Ik ben zeker voorstander van zo'n board!!<P>Go zou ik zeggen.<BR> WebSel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben zeker geinteresseerd, ook in de laatste transponder en kanalenlijst.<BR>Hou me svp op de hoogte.<P>m.vr.gr.<P>Marcoll<BR>marcoll50@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een paar vragen over die target ontvanger.<BR>Kan iemand mij vertellen of deze ontvanger standaard seca kaarten accepteerd, of moet je zo'n CI slot gebruiken met een seca module

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook interesse in deze Target doos!<BR>Hoor er veel goede verhalen over en ook de software en firmware zijn makkelijk te hacken.<P>So can anybody tell me where to buy this?<P> mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin eens met het posten van wat meer informatie over deze ontvanger. De site van target zelf toont alleen de specificaties en die zijn absoluut niet bijzonder. <A HREF="http://www.target-int.nl/txt/tx28430.htm" TARGET=_blank>http://www.target-int.nl/txt/tx28430.htm</A> <BR>Is er een channel editor voor verkrijgbaar, zijn er regelmatig updates voor de firmware, hoe is de support? (ik hoorde dat men bij target niet echt antwoord kan geven op technische vragen)<BR>Ik heb eerlijk gezegd zelf niet erg veel vertrouwen in het potentiaal van deze ontvanger, maar ik kan me heel goed vergissen.<P><BR>Groetuh,<P>Toxic.<p>[ 10-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is bijvoorbeeld de chip waarvan de 2000 gebruik maakt:<P>SGS-THOMSON LAUNCHES STI5500, A COMPLETE SET-TOP BOX SYSTEM ON A SINGLE CHIP<BR> <BR>SGS-THOMSON SHIPS 10 MILLIONTH MPEG DECODER <P>Grenoble, France -- April 21 1997 SGS-THOMSON Microelectronics has begun sampling the STi5500, the first in a family of highly integrated devices which combine an MPEG-2 audio/video decoder with a 32-bit microprocessor and other functions to create a complete DVD or set-top box back-end on a single chip. The availability of sample devices allows customers to begin immediate development of second generation set-top boxes and DVD players. The STi5500, designed to replace three existing ICs, will enter volume production later this year. <P>The availability of this latest device coincided with the shipment of SGS-THOMSON's 10 millionth MPEG decoder integrated circuit (IC). This major milestone was achieved three years after the first shipments of these key ICs for multimedia first began. <P>"The STi5500, combined with the shipment of 10 million MPEG decoder ICs, underlines our position as the world leader in the MPEG market," explained Guy Lauvergeon, Director of SGS-THOMSON's Image Processing Business Unit. "Our leadership in this market comes from the competitiveness of our products in terms of performance, quality and price." <P>"With the STi5500 we offer set-top box and DVD makers an opportunity to reduce decoder engine costs quickly with minimal effort and risk," said Lauvergeon. "Because STi5500 is compatible with the first generation SGS-THOMSON set-top box chip set, it assures a fast migration to the new one-chip solution. In addition, it provides the certainty that all the major functional blocks have already been proven in millions of end products." <P>SGS-THOMSON's leadership of this fast-growing market was confirmed last year by industry analyst Dataquest, in a report that estimates that SGS-THOMSON had a 71.4% share of the market for MPEG-2 decoders, which are used in consumer electronics products, such as multimedia PCs, the forthcoming DVD systems, digital set-top boxes and other products such as set-top box-based Internet terminals and camcorders. <P>SGS-THOMSON Microelectronics is a global independent semiconductor company listed on the New York Stock Exchange (NYSE: STM) and on the Bourse de Paris. The company designs, develops, manufactures and markets a broad range of semiconductor integrated circuits (ICs) and discrete devices used in a wide variety of microelectronics applications, including telecommunications systems, computer systems, consumer products, automotive products and industrial automation and control systems.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sjonge jonge, wat je zo allemaal tegenkomt op de speurtocht naar de daarwerkelijke ontwikkelaar van de Target kast. Zouden dit ze zijn? <A HREF="http://www.enel.ucalgary.ca/~boos/gouda/CPSGouda001.htm" TARGET=_blank>http://www.enel.ucalgary.ca/~boos/gouda/CPSGouda001.htm</A><BR> <A HREF="http://mpeg2-dvb.com/prosat/loadr223.log" TARGET=_blank>http://mpeg2-dvb.com/prosat/loadr223.log</A><p>[ 10-04-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge Tjonge, smile.gif" border="0 <BR>Toxic ik weet het niet zeker, maar naar een scherpe vergroting van diverse foto's moet ik<BR>eerlijk zijn dat het hier niet over de targer gaat volgens mij.<BR>Ik zie toch duidelijk een ander chasis.<BR>Kortom wel leuk die topic.<BR>Verders heb ik reeds contact gehad met de targer boeren in eindhoven en ik heb volgende week woensdag een afspraak met een van hun.<BR>Eens kijken of dat ik het een en ander daar kan los peuteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

shocked.gif" border="0<BR>Sorry is was nog nie klaar.<BR>Ik wil nog maals benadrukken dat de bewoording TOPONTVANGER bedoeld is als:<BR>Waar voor je Geld. De prijs Winkel tussen de fl.700,- en fl.750,- dus prijs kwaliteit zeer goed.<BR>Ik heb dat betreft van alles in huis en gehad trouwens (noem alles maar op)<BR>En deze spring er dan toch wel uit.<BR>Dus vanaf volgende week weet ik meer rolleyes.gif" border="0 <BR>Maar kom je nog wat tegen op het net laat het mij even weten.<BR>Wat ik nog zoek is de Channel & Sat Editor voor de target.<BR>Maar volgens mij hebben ze die in eindhoven op de plank staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ik het zo zie lijkt hij veel op een Palcom DSL 2CI.receiver die een keer getest stond in de hopperguide en volgens mij werd aangeboden door bakker. Deze Palcom ontvanger is ook onder de naam europa te vinden. Deze receiver beschikt ook over een scan tussen 2 frequenties in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook in het bezit van de Target 2000CI doos. Voor zijn geld een perfecte ontvanger, lijkt me. <P>Hoe staat het met de site voor deze ontvanger? Ben erg geintereseerd!<P>Ceekay.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n doos, na wat probleempjes beleef ik er veel fun aan. Wacht met spanning op een site en op info wie nu eigenlijk de fabrikant is van dit ding. Target (Soecoma) laat niet veel los hierover, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...