Ga naar inhoud


Fortec Star FSIRCI 5400 goedkope Hummie kloon?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik las zojuist iets over de Fortec Star.<P>Op de internetsite kwam ik de volgende ontvanger tegen:<P>FORTEC STAR: FSIRCI 5400 Embedded Irdeto V1.05 2 x CI slot included Aston Cam V1.05<P>Zie ook: <A HREF="http://www.fortecstar-europe.com/specs.html" TARGET=_blank>http://www.fortecstar-europe.com/specs.html</A> <P>Dus een irdeto ontvanger die VERDACHT veel op de Hummie 5400 lijkt. Inclusief een Aston CAM 1.05 voor DM 1099 (fl 1.250,=) is dit niet duur.<BR>Is dit een goedkope, identieke kloon of toch heel wat anders.<BR>Zou er ook een patch voor zijn ?<P><BR>Tevens staan er andere ontvangers vermeld met harddisk etc. die er in de toekomst aan zitten te komen.<BR>Nu Humax z'n Irdeto licentie lijkt te verliezen, zou dit een goede optie kunnen zijn.<BR>Graag een koopadvies.<BR>Of misschien wachten op de versies met harddisk.<P><BR>Wie heeft wat meer informatie ??<p>[ 18-05-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


@paultje,<P>De Fortec Star is een mooie ontvanger en lijkt in het geheel niet op de Humax.<BR>De FS heeft zeer goede specs en kwa prijs zeer concurrerent , het is zeker geen Humax kloon, nee veel beter ! je kan de receiver zelfs patchen naar Seca of Viaccess en in de toekomst ook naar Crypto en Nagra ! In het Juni nr van Info Sat zal een test te vinden zijn heb ik vernomen.<P>Groeten uit ESP

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb een Fortecstar 5400 en ben benieuwd hoe ik deze in servicemode krijg om te kunnen upgraden etc.<BR>Zijn er al meer Fortecstar bezitters op dit board?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

lijk ik gehoord heb zou de irdeto onboard hetzelfde zijn als een irdeto 1.05 ci , kan men deze dan ook maar slechts 1 malig flashen ? of zal dit meerdere keren moeglijk zijn. <P>vraag gesteld in opdracht van een vriend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...